Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۳۱۸ نفر در قالب هفت هزار و ۳۲۹ خانواده زیر چتر بیمه درمانی قرار دارند.

جعفر هاشمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه پنج میلیارد و 768 میلیون تومان برای بیمه درمانی هفت هزار و 329 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان واریزشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

و با بیان اینکه 986 میلیون تومان اعتبار  برای فرانشیز از محل منابع دولتی و مشارکت‌های مردمی پرداخت‌شده است، افزود: سه هزار و 57 کودک زیر پنج سال از طرح بهبود تغذیه بهره‌مند شده‌اند که در هرماه سبد غذایی به ارزش 70 هزار تومان به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: همچنین در 10 ماهه سال جاری 276 میلیون تومان برای 14 هزار و 313 مددجو در طرح‌های ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و طرح‌های غربالگری سلامت پرداخت شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه 250 بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان همدان هستند، اظهار کرد: این در حالیست که ماهیانه 100 هزار تومان کمک‌هزینه درمان به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

 

هاشمی با بیان اینکه در این بازه زمانی 775 سری جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به افراد تحت حمایت کمیته امداد همدان پرداخت‌شده است، گفت: 2 میلیارد و 309 میلیون تومان برای جهیزیه این مددجویان هزینه در برداشته است.

 

وی افزود: 863 میلیون تومان از اعتبارات داخلی کمیته امداد امام (ره)، 473 میلیون تومان از مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری‌شده و 972 میلیون تومان نیز از اعتبارات دولت پرداخت‌شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته یک هزار و 996 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 422 میلیون تومان به مددجویان اهدا شده است.

 

وی ادامه داد: جهیزیه‌های اهدا شده شامل اقلام و وسایل ضروری شروع یک زندگی مانند اجاق‌گاز، فرش، یخچال، لباسشویی و وسایل آشپزخانه است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان بابیان اینکه 205 جوان مددجو پشت صف دریافت جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک خیران شرایط ازدواج این جوانان را آسان‌تر کنیم.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌