Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:54:55 GMT

طرح ویژه نوروزی پلیس راهور آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۴۹۶۲

طرح ویژه نوروزی پلیس راهور آغاز خواهد شد

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهور همدان، از آغاز طرح ویژه نوروزی پلیس راهور از (۲۵ اسفند) جاری در محورهای مواصلاتی همدان خبرداد.

علی فکری، رئیس پلیس راهور همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: با آغاز اجرای طرح ویژه نوروزی عوامل پلیس آماده‌باش خواهند بود و با نیروی حداکثری به فعالیت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هنوز دستورالعملی برای اجرای این طرح ابلاغ نشده است، افزود: این در حالیست که از 15 اسفندماه نیز به دلیل افزایش خریدهای نوروزی و ورود مسافران کاملاً آماده‌باش خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن سال نو و تردد در میدان آرامگاه، بلوار خواجه رشید، میدان شریعتی، خیابان پاسداران، میدان دانشگاه و میدان بعثت نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس راهور همدان ابراز داشت: قریب به 90 دستگاه دوربین پایش تصویری در همدان فعال است و کنترل صورت می‌گیرد.

 

فکری خاطرنشان کرد: همچنین در میدان پروانه‌ها به منظور کنترل خودروها برای ورود به میدان امام(ره) دوربین تعبیه شده است.

 

وی گفت: امیدوارم این روزها به دلیل نزدیکی به ایام عید و افزایش خریدها مردم کمتر با خودروی شخصی تردد کنند و در زمانی که از خودروهای شخصی استفاده می کنند از بی‌توجهی به جلو، خوردن و آشامیدن، استفاده از تلفن همراه و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

وی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است