Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداراسلام آبادغرب گفت: با اعلام رسمی رییس ستادهماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده سهمیه این شهرستان به بانک های عامل ابلاغ گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، کریمی امروز در جلسه ای که باحضور مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان و مدیران بانکهای شهرستان برگزار شد گفت:  در این مرحله مبلغ ۴۴میلیارد ریال برای مقاوم سازی ۱۱۰واحد مسکونی، مبلغ ۸۰میلیارد ریال برای بازسازی و احداث ۲۰۰واحد مسکونی شهری، مبلغ۳۷۵میلیارد ریال برای بازسازی ۱۲۵۰واحد مسکن روستایی و مبلغ ۵۶۲میلیارد ریال برای بازسازی مسکن شهری و روستایی  در نظر گرفته شده و به ۱۳شعبه از بانک های شهرستان ابلاغ شده است و انتظار داریم روند پرداخت این تسهیلات توسط بانکها با هماهنگی ستاد معین بنیاد مسکن تا قبل از پایان سالجاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان در این جلسه از صبوری مردم آسیب دیده شهرستان قدردانی و عنوان کرد تا پایان عملیات بازسازی شهرستان پیگیر مسایل خواهیم بود و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود نخواهد داشت.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست