Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
بازیگر سرشناس هالیوود قصد دارد پولش را صرف موارد مفید کند و این بار یک میلیون دلار برای حمایت از زندگی موجودات دریایی اهدا کرده است.

به گزارش مهر به نقل از پیپل، بنیاد بازیگر ۴۳ ساله هالیوودی یک میلیون دلار از هزینه ۲۲ میلیون دلاری را که جزیره سیشل برای حمایت از دو منبع عمده دریایی خود نیاز دارد، تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان حفاظت از طبیعت در وب‌سایت خود اعلام کرد که این گروه غیرانتفاعی با همکاری دی‌کاپریو سعی دارد بتواند کل مبلغ لازم خود را برای حمایت از ذخایری که در دو سوی این اکوسیستم حیاتی واقع شده‌اند، تامین کند.

دی کاپریو نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمایت به این معنی است که گونه‌هایی که در این آب‌ها زندگی  یا در این مسیر مهاجرت می‌کنند اکنون می‌توانند از محافظت بیشتری در برابر ماهیگیری زیاده ‌از حد، آلودگی و تغییرات آب و هوایی برخوردار شوند.

پرداخت بدهی چنین سازمان‌هایی خود ابتکاری است که می‌تواند منجر به رفتارهای مشابهی در سراسر جهان شود و به مراقبت از اکوسیستم‌های دریایی کمک کند.

دی کاپریو پاییز امسال کمک هزینه ۲۰ میلیون دلاری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و کمک به ایجاد آینده‌ای روشن انجام داده بود.   

این بازیگر گفت: افتخار می‌کنیم که از فعالیت‌های بیش از ۱۰۰ سازمان در کشور و خارج از کشور حمایت می‌کنیم. چنین کمک‌های مالی در سراسر زمین می‌تواند به حمایت از اقیانوس‌ها، جنگل‌ها و گونه‌های در معرض خطر کمک و آنها را برای نسل‌های آینده حفظ کند.

دی کاپریو افزود: امروز به بسیاری از تکنولوژی‌های پایدار برای ایجاد انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل و نقل پاک و کشاورزی پایدار دسترسی داریم و کمک با هم می‌تواند آینده‌ای روشن‌تر برای همه ما بسازد.

بازیگر برنده اسکار در پایان اظهار کرد: چالش ما یافتن راه‌های جدید برای قدرت بخشیدن به زندگی است و استخدام میلیون‌ها نفر و تبدیل کردن هر فرد به یک هوادار هوای تمیز و آب آشامیدنی. در عین حال ما باید از سیاستمداران بخواهیم تا علوم آب و هوایی را بپذیرند و پیش از آن که دیر شود، در قبال آنها متعهد شوند.

در همین زمینه: درگذشت خالق وودی «داستان اسباب‌بازی» در ۸۳ سالگی اسکار؛ واپسین روز رای‌ها | شانس بالای بیلبوردها هومن سیدی به فیلم نرگس آبیار پیوست تجربه ستاره لوکزامبورگی از بازی کنار غول بازیگری | اعتماد به ایمانی که با پول و شهرت عوض نمی‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد