Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی تیوولی شرکت کره‌ای سانگ‌یانگ، برگ برنده این خودروساز گمنام در بازار ایران است. به یقین از زمان ورود این برند به ایران در سال‌های آغازین دهه ۸۰ خورشیدی، سانگ یانگ هرگز چنین موفقیتی را تجربه نکرده است. تیوولی که مخفف عبارت انگلیسی (I LOVE IT) یا «اینو دوس دارم» است و حاصل هنر طراحان چیره‌دست ایتالیایی، توانسته در سه سال اخیر چیزی بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه در ایران فروش داشته باشد و ورای تصور واردکننده عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدل ۲۰۱۸ این خودرو شماری از بهبودهای تجهیزاتی و فنی را دریافت کرده در حالی که گفته می‌شود قرار است نسخه ایکس‌ال‌وی این سری نیز که بدنه‌ای بلندتر، موتوری قدرتمندتر و البته قیمتی بالاتر دارد هم به ایران فرستاده شود.

تیوولی ۲۰۱۸ که در بازار ایران هم‌اینک در تیپ ارمور به بهای ۱۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، محصولی است در رده پژو ۲۰۰۸ ، نیسان جووک و رنو کپچر که به صورت مستقیم در بسیاری از بازارها با این رقبای قدر به مقابله پرداخته و طبق اعلام سانگ یانگ، از زمان معرفی تاکنون توانسته بالغ بر ۶۰۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد.

مدل جدید تیوولی در یک جمله شعار کارخانه با عنوان بهبود مستمر برای فروش بیشتر را تحقق بخشیده به طوری ‌که نمونه ۲۰۱۸ و جدید تیوولی یک سروگردن بالاتر از مدل‌های قبلی خود ظاهر شده و با امکانات بیشتری عرضه شده است.

برای مثال در میان تجهیزات ایمنی تیوولی جدید می‌توان به هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط و دستیار حفظ آن بین خطوط، دستیار نوربالا و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد.

دیگر بهبودهای صورت گرفته در خودرو عبارت‌اند از غربیلک فرمان کاملاً تنظیم شونده، سیستم تهویه‌ ارتقا یافته برای سرنشینان ردیف جلو و صندلی‌های عقب خم شونده اشاره کرد.

همچنین پایه‌ دو موقعیتی جدید برای کف صندوق وجود دارد که کاربرد و انعطاف‌پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورد.گفته می‌شود مدل‌های ۲۰۱۸ تیوولی و تیوولی xlv به‌صورت استاندارد با هفت کیسه‌ هوا، ای‌اس‌پی، حفاظت چپ کردن فعال، دستیار ترمز، دستیار حرکت در تپه، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و یادآور هشدار برای کمربند ایمنی عرضه می‌شوند.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۸ عضو هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ معرفی شدند تا در کنار گرتا گرویگ به عنوان رئیس این بخش به انتخاب بهترین‌ها بپردازند.

لیلی گلادستون بازیگر آمریکایی نامزد اسکار برای بازی در «قاتلان ماه کامل»، ایوا گرین بازیگر فرانسوی «سه تفنگدار»، عمر سای بازیگر فرانسوی سریال «لوپین»، ابرو سیلان فیلمنامه‌نویس ترکیه نویسنده برنده نخل طلای ۲۰۱۴ برای «خواب زمستانی»، نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» که سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد، از جمله اعضای این دوره جشنواره کن هستند.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان اسپانیایی که جدیدترین فیلمش «جامعه برف» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، پیرفرانچسکو فاوینو بازیگر ایتالیایی فیلم «ماریا» و کورئیدا هیروکازو کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ برای «دزدان فروشگاه» دیگر اعضای گروه داوران پر و پیمان این دوره را تشکیل داده‌اند.

فیلم‌هایی که این دوره در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: «همه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» پایال کاپادیا، «آنورا» شان بیکر، «کارآموز» علی عباسی، «پرنده» آندریا آرنولد، «گرفتار جزر و مد» جیا ژانگ-که، «امیلیا پرز» ژاک اودیارد، «دختری با سوزن» مگنوس فون هورن، «گرند تور» میگل گومز، «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس، «قلب‌های تپنده» ژیل للوش، «لیمونوف: تصنیف» کریل سربرنیکوف، «مارچلو میو» کریستوف اونوره، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، «متل دستینو» کریم عینوز، «اوه، کانادا» پل شریدر، «پارتنوپ» پائولو سورنتینو، «کفن ها» دیوید کراننبرگ، «ماده» کورالی فارگیت، «الماس وحشی» آگاته رایدینگر، «گرانبهاترین محموله ها» میشل آزاناویسیوس، «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «سه مایل تا پایاین دنیا» ساخته امانوئل پاریو.

برنده نخل طلا در مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung