Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در نشست مشترک ستاد مرکزي راهيان نور و معاون امور استان هاي رسانه ملي از همت رسانه ملي در ترويج فرهنگ سفر به يادمان هاي دفاع مقدس قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از فارس، نشست مشترک ستاد مرکزي راهيان نور با حضور معاون امور استان ها و رئيس سازمان بسيج رسانه ملي و مديران کل برخي از مراکز صدا و سيما شب گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين نشست سرتيپ بهمن کارگر، رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: ما از صدا سيما تاکنون چيزي نخواستيم که صدا و سيما به آن همت نکند . وي از افتتاح همزمان ده موزه شهدا با همدلي و همکاري ده استان خبرداد .وي از رسانه ملي خواست امسال نيز مانند سال هاي قبل پوشش مناسب و گسترده اي به سفرهاي نوروزي راهيان نور بدهند.
دارابي معاون امور استان هاي رسانه ملي نيز با اشاره به اينکه در جدول پخش شبکه شما ، بخش ويژه اي را براي انعکاس خبرهاي راهيان نور اختصاص خواهيم دادگفت: بايد براي توسعه و ترويج سفرهاي راهيان نور علاوه بر هفت استان مرزي ، ديگر استان ها نيز به نوعي درگير اين موضوع باشند . دارابي افزود:برنامه هاي پر بيننده در هر استان بايد راهيان نور را تبديل به فرهنگ عمومي کنند.
معاون امور استان ها اظهار داشت:در همه استان ها مستند شهيد ساخته مي شود و ان شاء الله سال آينده از يک مستند در هفته دفاع مقدس رونمايي خواهيم کرد و بايد به اين نکته توجه کنيد که بهترين عوامل را براي توليد مستند ها انتخاب مي کنيم . وي تاکيد کرد ؛در حوزه دفاع مقدس براي نگارش، پژوهش، ساخت و نظارت نهايت سختگيري را داشته باشيم تا بهترين کارها انجام شود و قابل ارائه در جشنواره هاي جهاني باشد. دارابي در پايان خاطر نشان کرد: اين ما هستيم که بايد زحمات عزيزان در راهيان نور را در قالب رسانه بياوريم و مديران استاني صدا و سيما در اين زمينه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند کرد.
فروغي رييس بسيج صدا و سيما نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از معاونت امور استان ها گفت : در ترويج و تبليغ اين سفرها در حوزه استان ها جز همکاري نديديم و از آقاي دارابي که از پشتوانه هاي کار ارزشمند در رسانه ملي است تشکر مي کنيم.
وي ادامه داد: امسال با توجه به ظرفيت عظيمي که در استان ها وجود دارد، بايد انعکاس سفرهاي نوراني راهيان نور بيش از پيش موفقيت آميز و موثر باشد.
در اين مراسم از معاون امور استان هاي صدا و سيما و مديران کل صدا و سيماي استان‌هاي آذربايجان شرقي، خوزستان، کرمانشاه، مازندران، اصفهان، آذربايجان غربي، سيستان و بلوچستان، يزد، فارس و سمنان به علت همکاري با ستاد هاي راهيان نور و ترويج اين فرهنگ غني قدرداني شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی با اقدام شجاعانه سپاه در هم شکسته شد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود:در این عملیات اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به افول و انزواست و هر روز شاهد شکست‌های پی در پی این رژیم در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: اگر امروز سپاه پاسداران توانستند این حماسه بزرگ را خلق کنند مدیون خون پاک شهدایی همچون شهید شیری و تمام شهدا هستیم.

وی ولایت فقیه را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول حمایت‌های تمام اقشار مختلف مردم است.

در پایان این مراسم تعدادی از اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل شدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی