Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر اطلاعات، امنیت را پیش شرط ضروری همه بخش های جامعه دانست و گفت: امنیتی که با فضای خشک به وجود آید، نمی تواند پایدار باشد بلکه امنیت باید به صورت شاد و با نشاط برقرار شود و در این شرایط است که ایران رشد می یابد.

روز سه شنبه در نشست شورای اداری آذربایجان غربی با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی نعمتی است که باید با خدمت رسانی بی منت، شکر آن را بجا آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولیت ها امانتی از سوی مردم است که در اختیار مدیران و مسئولان قرار گرفته، اظهار کرد: اسلام، حکومت با صبغه الهی را برای مردم می داند تا در سایه آن کرامت، معیشت، عدالت و امنیت آنان مهیا شود.
وی رضایت مردم از مسئولان را اساس حکومت اسلامی دانست و اضافه کرد: در جامعه اسلامی امنیت باید به طور گسترده و رضایت به صورت عمومی برقرار شود و خوش اخلاقی و خوشرویی با مردم از عوامل کسب رضایت است.
وزیر اطلاعات افزود: همه شهروندان که در چارچوب قانون عمل می کنند و در چارچوب نظام هستند باید از امنیت و عدالت برخوردار شوند و برقراری آن وظیفه حکومت اسلامی است و در این شرایط است که روز به روز، جاذبه دینداری و دین مداری افزایش می یابد.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات بر اساس آموزه های دینی در زندگی شخصی مردم تجسس نمی کند.

وی ارتقای قدرت دفاعی و نظامی را برای ایجاد هراس در میان دشمنان و برقراری آرامش در دل مردم جامعه ضروری دانست و افزود: هرچه توان داریم باید صرف استحکام وحدت و همدلی با یکدیگر کنیم چرا که نتیجه اختلاف و دعوا، زمین خوردن است.

علوی با اشاره به حوادث دیماه که موجب امید دشمنان شد، گفت: با ایجاد وحدت و یکپارچگی، این حوادث و توطئه دشمنان خنثی شد.

وی اظهار کرد: کم کاری ها و فراری دادن سرمایه، بازی درون زمین دشمن است و باید برای جلوگیری از فرار سرمایه با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.

وزیر اطلاعات با قدردانی از همکاری تمامی بخش ها با اداره کل اطلاعات استان افزود: امنیت موجود، ثمره همدلی همه دستگاه های نظامی، انتظامی و سیاسی اعم از سپاه، ارتش، ناجا، قوه قضاییه، استانداری و مرزبانی بوده و باید همگرایی ها حفظ شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در دادگستری استان البرز با رئیس کل دادگستری دیدار و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شورای شهر در سال گذشته و این دوره شورا ارائه کردند.
حسین فاضلی هریکندی در این نشست یکی از ویژگی‌های بارز استان البرز را تعامل، همکاری و هم افزایی اجزای مختلف مدیریتی استان دانست و با اعلام اینکه از آغاز فعالیت خود در استان، افزایش تعاملات با سایر بخش‌ها را با حفظ استقلال دستگاه قضایی سرلوحه اقدامات مجموعه قضایی قرار داده است تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه تعاملات و همکاری بین دستگاه قضایی و سایر مجموعه‌ها اعم از اجرایی و شهری به منظور شناسایی و حل مشکلات را به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز یاد می‌کند.
وی اجرای طرح پارکرود در اراضی آزادسازی شده رودخانه کرج، تعطیلی زندان رجایی شهر و پیگیری رفع مشکل سند اراضی اسلام آباد را از مصادیق همکاری دستگاه قضایی با مدیریت شهری بیان کرد و افزود: مطمئنا اگر همکاری سازنده بین همه دستگاه‌ها نباشد انجام بسیاری از ماموریت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

نقش مدیریت شهری در کاهش پرونده‌های حقوقی
رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه افزایش ورودی پرونده‌ها یکی از معضلات دستگاه قضایی است، تصریح کرد: برخی از این پرونده‌ها با همکاری و انجام وظایف مدیریت شهری و با اقدامات پیشگیرانه قابلیت کاهش دارد به عنوان نمونه بخشی از پرونده‌های حقوقی استان، اختلافات مرتبط با مشارکت در ساخت یا پیش فروش است که شهرداری می‌تواند با انجام وظایف قانونی خود در این زمینه کمک کند تا شاهد کاهش ورودی باشیم.

پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
وی در ادامه با اشاره به موضوع تعطیلی زندان رجایی شهر و بحث انتقال مدیریت زندان قزلحصار به عنوان مصوبات سفر ۱۷ فروردین سال گذشته رئیس قوه قضائیه به استان البرز متذکر شد: یکی از این مصوبات که مربوط به تعطیلی زندان رجایی شهر بود انجام شد، اما در مورد زندان قزلحصار، نظر مجموعه قضایی استان با توجه به محدودیت‌های فضای فیزیکی ندامتگاه‌های البرز، انتقال مدیریت آن از تهران به استان البرز است.
وی در پایان بر لزوم توجه به سلامت مجموعه شهرداری و کارکنان آن و گسترش نظارت درون سازمانی در شهرداری‌ها و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: با توجه به تنوع اختیارات و حوزه‌های فعالیت مدیریت شهری، اقتضا دارد نظارت درون سازمانی در تقدم باشد و در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضایی نیز بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.
در ابتدای این نشست «مسعود محمدی» رئیس شورای شهر کرج گزارشی از اقدامات مدیریت شهری، تصویب بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۳ ارائه کرد و در خصوص اجرای خطوط تندرو اتوبوس و احداث و تکمیل مصلی کرج ابراز امیدواری کرد در سال جاری به نتیجه برسند.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد