Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تحقیقات از مردی که متهم است زن باردار که دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری است را با ضربات چاقو مجروح کرده همچنان در جریان است.

این حادثه Incident ظهر روز یک‌شنبه 29 بهمن‌ماه در مجتمع قضایی شهید مطهری اتفاق افتاد و زن باردار که دادیار اجرای احکام این مجتمع بود از ناحیه کشاله ران، کلیه، مثانه و دست راست به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همزمان مأموران پلیس ضارب را که مردی‌40ساله بود بازداشت کردند.

متهم گفت: پرونده کودکی خیابانی که در جریان سانحه رانندگی آسیب دیده بود تحت نظر خانم دادیار در حال رسیدگی است. او گفت که با این کودک که ملزم به دریافت دیه شده نسبت دارد، اما دلیلی برای اثبات ادعای خودش نداشت برای همین خانم دادیار را با ضربه چاقو هدف قرار داد.

در بررسی‌های بعدی معلوم شد که مرد ضارب هیچ نسبتی با کودک نداشته و از انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای اثبات ادعای خود تمرد کرده بود. 
بر اساس این گزارش، ضارب پس از آنکه دادیار اجرای احکام، واریز مبلغ دیه کودک به حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودک حادثه دیده موکول کرد، با مراجعه به در مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرد. تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی