Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری که در ماه‌های پایانی بارداری است هفته گذشته در حین انجام وظیفه هدف حمله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت و به شدت مجروح شد و هم اکنون تحت مداواست.به گزارش بلاغ، فرد مهاجم که با سلاح سرد به دادیار اجرای احکام حمله کرد، در پرونده‌ای که تحت نظر وی بود، مدعی دریافت مبلغی تحت عنوان دیه تصادف یک کودک خیابانی بود؛ اما نه تنها هیچ مدرکی برای اثباتِ نسبت خود با این کودک ارائه نکرده بود، بلکه از انجام "آزمایش دی ان آ" هم برای اثبات این امر خودداری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضارب پس از آنکه دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری، واریز مبلغ دیه کودک به حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودکِ حادثه دیده موکول کرد، با مراجعه به درب مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کشاله ران، کلیه، مثانه و دست راست بشدت مضروب کرد. بر اساس این گزارش هفته گذشته قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم با این دادیار دیداری داشتند. کد مطلب: 352189 مرجع : فارس 

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

از سند آمایش سرزمینی در مازندران چه خبر

عشق در نگاه اول

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

    حمله مرد ۴۰ ساله به زن باردار که دادیار دادسرای تهران بود! غذایی فوق العاده برای کاهش وزن پشت پرده فالگیری به روایت یه روانشناس خود را در معرض آفتاب قرار ندهید رژیم غذایی DASH ریسک افسردگی را کاهش می‌دهد دو رژیم غذایی مناسب برای حفظ سلامت قلب را بشناسید آتش سوزی در ساختمان «ایران مال»حوالی چیتگر غوغای نوعروسان در اینستاگرام! قرصی که وزیر را به نامه نوشتن واداشت کدام استان رکورددار تولد بیماران تالاسمی است؟ اعلام جزئیات ثبت‌نام، قیمت و زمان پرواز‌ها حج تمتع ۶ محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود شد امروز کدام استان‌ها شاهد بارش خواهند بود؟ +جدول غذایی فوق العاده برای کاهش وزن بارش برف در محورهای غرب و شمال کشور وضعیت هوای ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما پشت پرده فالگیری به روایت یه روانشناس مقایسه گلکسی S9 با آی‌فون X اپل +عکس جوانان انگلیسی قربانی سرطان ریه بیماری‌هایی که باعث کوتاهی قد کودکان می‌شود  

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مازندران

انتصاب سیاسی در مازندران یا سیاست انتصاباتی؟

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!

سلمان چرا عزیز محمد (ص) شد؟

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

چه ساعتی شام بخوریم؟

رعد و برق مسیر ۳ پرواز را به مقصد اصفهان تغییر داد

فیلبند روستایی زیبا بر فراز ابر‌ها

زنده بودن مسافران هواپیما صحت دارد؟

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه‌های مسؤول در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی با اشاره به طرح جامع آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه جامع درباره آن گفت: وظایف و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی احصا و دفترچه‌ای در این باره تدوین شده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور سازمان امور اجتماعی را مکلف کرده است عملکرد همه دستگاه‌های مربوط در حوزه آسیب‌های اجتماعی را روزانه به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی کنید. در حقیقت نوعی شتاب بخشی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی درباره آمارهای آسیب‌های اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه مساله مربوط به حوزه طلاق در دو سال اخیر دولت سیزدهم کاهش داشته است. همچنین در حوزه اعتیاد در جامعه ایران نیز روند آن متوقف شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در خاتمه با اشاره به کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی به دلیل توجه دولت به نقاط حاشیه‌ای در کشور، در عین حال تاکید کرد که علیرغم همه کاهش‌ها باید به این موضوعات همچنان توجه صورت گیرد.

کد خبر 6098046

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین