Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخواست وزیر کشور برای معافیت سمن‌ها از پرداخت مالیات،قیمت‌های پیشنهادی بلیت مترو در سال 97 مشخص شد و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز سه شنبه (هشتم اسفند ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار هشتم اسفند ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخواست وزیر کشور برای معافیت سمن‌ها از پرداخت مالیات

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: نباید از سمن ها مالیات گرفته شود، مگر اینکه بخواهند فعالیت اقتصادی انجام دهند و از وزیر اقتصاد در این خصوص توضیح می‌خواهیم.

 

قیمت‌های پیشنهادی بلیت مترو در سال 97 مشخص شد

لایحه‌ تعیین قیمت بلیت مترو سال 97 در جلسه شورای شهر تهران مطرح شده است.

 

ساعت کار مرکز شماره گذاری پلیس راهور برای تهرانی ها در روزهای پایانی سال اعلام شد

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تمهیدات‌ ویژه پلیس راهور برای شماره گذاری خودروها در روزهای پایانی سال خبر داد.

 

4 درصد تعدیل کارکنان شهرداری برنامه شورای چهارم بود

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: من از شهرداری درخواست گزارش‌گیری کرده‌ام و نگفته‌ام که چرا تعدیل صورت نگرفته است.

 

مزایای فوق لیسانس به کارمندان لیسانسه تعلق می گیرد

تمام کارمندان لیسانسه که دوره آموزشی 800 ساعته را گذرانده و طرح تحقیقی 100 ساعته را اجرا کرده باشند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر (فوق لیسانس) بهره مند می شوند.

 

خرید و فروش خودروها خارج از اصول و ضوابط قانونی است

سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور بر ضرورت مراجعه به مراکز شماره‌گذاری هنگام خرید خودرو تاکید کرد و گفت: خیلی از خرید و فروش خودروها خارج از اصول و ضوابط قانونی انجام می‌شود.

 

اختصاص بخشی از «صدقه» به اشتغال‌زایی نیازمندان با مجوز رهبری

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد گفت: با مجوز رهبر انقلاب، بخشی از صدقه جمع‌آوری شده برای اشتغال‌زایی مددجویان استفاده می شود.

 

ورود سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای طرح ترافیک خبرنگاران

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در صورت تصویب قیمت طرح ترافیک خبرنگاران ورود خواهد کرد.

 

همراهی شهروندان و مسئولان با هوای پاک و اجرای طرح «سه شنبه های با خودرو»!

سه شنبه‌های بدون خودرو که با هدف استفاده کمتر از خودروهای شخصی شروع به کار کرد، این روزها تبدیل شده به سه شنبه های با خودرو.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان