Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@20:34:14 GMT

مهمان فردا شب «دورهمی» مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۶۴۷۹

مهمان فردا شب «دورهمی» مهران مدیری

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ فردا شب مهمان "دورهمی" است.به گزارش بلاغ، علیرضا طلیسچی خواننده پاپ فردا شب مهمان "دورهمی" است.


کد مطلب: 352194 مرجع : فردا 

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

از سند آمایش سرزمینی در مازندران چه خبر

عشق در نگاه اول

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

    مهمان فردا شب «دورهمی» مهران مدیری صحبت‌های شورجه درباره سریال «موسی (ع)» توصیه رهبر انقلاب به ساخت چند فیلم مانند «به وقت شام» حمید فرخ‌نژاد با ستاره سرشناس بالیوود هم بازی شد ادعای تقلبی مانی حقیقی! احمد نجفی: اگر شده یک تنه جلوی یکایک مافیای سینما می‌ایستم/رفتار مافیای سینما شبیه ترامپ احمق است اعلام اسامی ۱۶ فیلم متقاضی اکران در نوروز ۹۷ حاشیه سازی «سریالی» برای رسانه ملی را تمام کنید «قانون مورفی» بلای جان «خندوانه» می‌شود؟ اعلام جزئیات کامل الزامات سفر حج ۹۷ افزایش فروش فیلم‌ها در بهمن مانی‌حقیقی برای گرفتن یک خرس از برلین خودش را به در و دیوار زد ۱۲هزار زندانی در آزمون حفظ قرآن شرکت می‌کنند بازی دو سر باخت لیلا حاتمی گاف گروه هنر و تجربه در دفاع از یک جایزه رضا رویگری: اکثر نقش‌ها در مهمانی‌ها به افراد می‌رسد! علت مرگ سوپراستار سینمای بالیوود اعلام شد «هنر و تجربه» رسوایی فیلم هجوم در برلین را ماست مالی می‌کند؟ «جناب خان» نوروز ۹۷ به خندوانه برمی‌گردد؟ مانی‌حقیقی برای امثال شهاب اسفندیاری تره هم خرد نخواهد کرد  

خرس طلای برلین به فیلمی از رومانی رسید

«هجوم» شهرام مکری سینمای ایران را بی‌آبرو کرد!/ وقتی بازیگر «خوک»، نشست خبری را با صفحه شخصی اشتباه گرفت/ تقدیر جانانه خانواده شهدا از سردار سینما

دفاع نیوشا ضیغمی از همکارانش که در خارج زایمان می‌کنند!

در غفلت ارشاد، همجنس‌بازان به سینمای ایران آمدند؟

اوپک از سال آینده کاهش تولید را تعدیل می‌کند

حاشیه سازی «سریالی» برای رسانه ملی را تمام کنید

ادعای تقلبی مانی حقیقی!

لیلا حاتمی‌ می‌توانست از چه چیزهایی بگوید؟

مدیران سینمایی! لطفا استعفا دهید

منتقدان خارجی فیلم خوک را «دوزاری» ارزیابی کردند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها