Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری که در ماه‌های پایانی بارداری است هفته گذشته در حین انجام وظیفه هدف حمله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت و به شدت مجروح شد و هم اکنون تحت مداواست.

فرد مهاجم که با سلاح سرد به دادیار اجرای احکام حمله کرد، در پرونده‌ای که تحت نظر وی بود، مدعی دریافت مبلغی تحت عنوان دیه تصادف یک کودک خیابانی بود؛ اما نه تنها هیچ مدرکی برای اثباتِ نسبت خود با این کودک ارائه نکرده بود، بلکه از انجام "آزمایش دی ان آ" هم برای اثبات این امر خودداری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضارب پس از آنکه دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری، واریز مبلغ دیه کودک به حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودکِ حادثه دیده موکول کرد، با مراجعه به درب مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کشاله ران، کلیه، مثانه و دست راست بشدت مضروب کرد. بر اساس این گزارش هفته گذشته قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم با این دادیار دیداری داشتند. خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا