Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، با حکم فدراسیون جهانی اسکی (FIS) ، بهرام ساوه‌شمشکی به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی اسکی (TD) در رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در پیست اسکی دربندسر منصوب شد.

بهرام ساوه‌شمشکی که پیش از این سابقه حضور به عنوان نماینده فدراسیون جهانی (FIS) در رقابت‌های مختلف را در کارنامه خود دارد، این بار در مهم‌ترین رقابت‌های اسکی در قاره کهن به عنوان نماینده فدراسیون جهانی اسکی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساوه‌شمشکی عضو کمیته تدوین قوانین فدراسیون جهانی اسکی نیز هست و سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان نماینده فنی فدراسیون جهانی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و اسکی روی چمن را دارد.

ساوه‌شمشکی در رقابت‌های مختلف اسکی به میزبانی کشورهای اروپایی به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی حضور داشته است.

602

فدراسیون جهانی اسکی ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی