Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،آخرین رده بندی باشگاه های جهان از سوی وب سایت کلاب ورلد رنکینگ اعلام شد که در قاره آسیا تیم الهلال عربستان با اختلاف امتیازی بسیار بالا نسبت به تیم های دیگر در صدر جدول قرار دارد.

 

وب سایت کلاب ورلد رنکینگ آخرین رده بندی باشگاه های جهان را اعلام کرد که بر طبق آن تیم الهلال عربستان در قاره آسیا صدرنشین است و هیچ تیم ایرانی در میان 10 تیم برتر این قاره مشاهده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس صدرنشین ایران در این رده بندی است.

 

 

طرفداری

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال نزدیک به حذف از آسیا

به گزارش قدس آنلاین، به‌تازگی از قول خطیر گفته شد با باشگاه سانتاکلارای پرتغال توافقاتی انجام شده تا از محل درآمدهای استقلال در فیفا بخشی از مطالبات این باشگاه بابت جذب محمد محبی پرداخت شود. درعین حال گفته شد بخش دیگری از این مطالبات از سوی باشگاه استقلال به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز خواهد شد اما برخی منابع در فدراسیون فوتبال اعلام کردند باشگاه استقلال باید در تاریخ 11 فروردین ماه تکلیف بدهی را روشن می‌کرد که در این تاریخ هیچ پولی به باشگاه سانتاکلارا واریز نشده است.

یکی از مسئولان در فدراسیون فوتبال نیز این خبر را تأیید و با تردید بسیاری درباره احتمال حضور استقلال در لیگ قهرمانان فصل بعد صحبت به میان آورد.

این شخص بدون اینکه بخواهد نامی از او در رسانه‌ها برده شود، اما درعین حال ابراز امیدواری کرد با رایزنی‌هایی که در آینده انجام می‌شود استقلال مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد اما با وجود ابراز امیدواری این شخص اما دیگر مسئولان در فدراسیون فوتبال نیز چندان با امیدواری آنچنانی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد صحبت به میان نمی‌آورند.

حتی برخی از جریان‌های خبری در روزهای اخیر از احتمال حذف یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس سخن به میان آورده‌اند که این خبرها نشان دهنده احتمال بالای حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی فصل آینده است. خبری که بدون شک اگر تأیید شود موجی از ناراحتی را میان هواداران این باشگاه به پا خواهد کرد.

استقلالی‌ها بعد از قهرمانی در لیگ بیست و یکم خود را مستحق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌دانستند اما به دلیل همین دست مشکلات از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند. هرچند که موضوع مالکیت نیز وجود دارد، اما گفته شده این مشکل در سال جاری حل خواهد شد وفقط مسائل مالی باقی می‌ماند که باشگاه استقلال همچنان با این مصائب دست به گریبان است.

بدون شک اگر استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود این سؤال بزرگ مقابل علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت و از مدیر این باشگاه پرسیده خواهد شد مگر ابتدای فصل این جمله را به زبان نیاورد که تا زمانی که من مدیرعامل باشگاه استقلال هستم، اجازه نمی‌دهم این باشگاه از آسیا حذف شود؟

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها