Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیراز گفت: هر گونه حفاری از ۱۵ اسفند در معابر عمومی شیراز ممنوع است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر عالیشوندی فرماندار شهرستان شیراز گفت: بر اساس مصوبه ستاد تسهیلات نوروزی برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای شهروندان و مسافران نوروزی، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان از ۱۵ اسفندماه حق تخریب و حفاری در معابر عمومی این کلانشهر را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مصوبه مربوط به تعیین قیمت پارکینگ‌ها نیز حداکثر تا ۲ روز آینده از سوی این ستاد اعلام خواهد شد.

عالیشوندی ادامه داد: همچنین موضوع آماده سازی مکان‌ها و کمپ‌ها برای اقامت مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده یک دفتر مرکزی که نماینده همه دستگاه‌ها در آن مشارکت داشته باشند در این ستاد تشکیل شود.

فرماندار شیراز بیان کرد: نگرانی در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی وجود ندارد و در صورت نیاز از ظرفیت نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز نیز استفاده خواهد شد.

عالیشوندی، در مورد تامین مایحتاج ضروری مردم و مسافران نوروزی اظهر داشت: اگرچه هم اینک شهرستان شیراز ۲۷۰ نانوایی کمبود دارد، اما از نیمه دوم سال ۹۵ تاکنون حدود ۱۰۰ نانوایی در این شهرستان راه اندازی شده که ۷۰ درصد آن‌ها متعلق به شهر شیراز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود