Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:05:44 GMT

آموزش کاردستي پروانه به کودکان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۸۰۸۵

آموزش کاردستي پروانه به کودکان

خبرگزاري آريا -
آموزش ساخت کاردستي پروانه براي کودکان
درست کردن کاردستي کودک راهي براي سرگرم کردن بچه ها و همچنين افزايش خلاقيت و نبوغ آنها است. همه بچه ها دوست دارند با اشياء اطراف خودشان بازي کنند ما تلاش مي کنيم اين علاقه بچه ها را با ايده هايي ترکيب کنيم که با استفاده از آنها بتوانيد کاردستي هاي زيبا خلق کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک بچه از اينکه در کنار والدين يا مربيان خود ساعتي را صرف درست کردن کارهاي دستي کنند لذت مي برند.
وسايل مورد نياز براي ساخت کاردستي پروانه
رول دستمال توالت
کاغذ رنگي
چشم هاي عروسکي
گواش يا آبرنگ
چسب و قيچي
ماژيک
وسايل تزيين
تمام وسايلي که براي درست کردن اين کاردستي احتياج است از ساده ترين و دردسترس ترين وسايل مي باشد.
براي ساخت اين پروانه هاي دوست داشتني ابتدا رول هاي دستمال توالت را با گواش يا آبرنگ رنگ کنيد . مي توانيد به جاي رنگ آميزي از کاغذ رنگي ها کمک بگيريد و روي رول دستمال بچسبانيد.
بال هاي پروانه و شاخک هاي آن را روي کاغذ رنگي برش بزنيد و با چسب بچسبانيد.
اجزاي صورت اين پروانه ها را بچسبانيد و يا با ماژيک بکشيد.
اين اولين کاردستي کودک با دستمال رولي است. با همين روش مي توانيد کاردستي هاي بسيار زيباي ديگري هم درست کنيد. نمونه هاي زير را ببينيد.
کاردستي پروانه با مواد دور ريختي
آموزش کاردستي پروانه به کودکان
کاردستي براي کودکان
ساخت کاردستي با مواد دور ريختني
آموزش کاردستي به کودکان

گردآوري: بخش کودکان بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌ «قصه پری‌ها» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی پریناز کنگاوری و کارگردانی سید فرزانه امیری، «آرزوت را نقاشی کن» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی بهمن‌پور، «الکترون» به تهیه‌کنندگی سالار نسبی طهرانی، نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر، «از دو که حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسین آشفته، «ترسوها» به تهیه‌کنندگی محمدمتین کهن ترابی، نویسندگی و کارگردانی سحر محمودی، «سکوت بین دو فکر» به تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده دهاقانی، نویسندگی و کارگردانی زامیاد سعدوندیان، «پیک» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسن پیله‌چیان، «شب اجرا» به تهیه‌کنندگی قاسم بهشتی، نویسندگی و کارگردانی عطیه بهشتی، «فال حافظ» به تهیه‌کنندگی پروانه زبان فهم، نویسندگی و کارگردانی امیرعلی محبوب جهانیان، «مشعل سرخ» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیامک چاردولی، «تاجی» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی برجیان، «قضاوت پوشالی» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید وحید جبارزاده تولون، «منتظران عاشق» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی احمد اسماعیلی صالحاتی موافقت شد.

همچنین فیلم‌های بلند داستانی«چرخش» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمدشاهی، «کافه فرار ۲» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نبی قلی‌زاده، «سقوط آخر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی محمد عنبری و کارگردانی علی عنبری، « ثار» به تهیه‌کنندگی اسعد بدوی‌پور، نویسندگی علی رستمی‌زاده و کارگردانی ماجد رستمی‌زاده موفق به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

کد خبر 6056637 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • صدور پروانه ساخت برای ۱۷ اثر غیرسینمایی
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • ۴ عنوان فیلم بلند داستانی پروانه ساخت گرفت
  • اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • ۳۰۴۲ واحد ساختمانی در پردیسان قم مجوز ساخت‌وساز گرفت
  • خانه تکانی پذیرایی و نکات مهمی که باید رعایت کنید