Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:39:43 GMT

مهارت های بازیسازی لیونل مسی ستاره بارسلونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۸۱۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مهارت های بازیسازی لیونل مسی را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های بازیسازی فوق العاده دیدنی از لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا را آماده کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی، به دلیل شباهتِ بازی و قد و قامتش با هموطنش دیگو مارادونا، با او مقایسه می‌شود این قد و قامت مسی برای او نسبت به بازیکنان دیگر مرکز ثقل کمتری ایجاد می‌کند و او را فِرزتر و تغییر جهت‌هایش را سریع تر می‌کند و به او در گریز از تکل‌ها کمک زیادی می‌کند. پاهای کوتاه و قوی او در رقابت‌های کوتاهِ سرعتی به وی امکان برتری می‌دهد و پاهای سریعش باعث می‌شود که او به هنگام دریبل زنی با سرعت زیاد کنترلِ بهتری روی توپ داشته باشد.پپ گواردیولا مربی سابق مسی، در بارسلونا بیان کرده که:

«مسی تنها بازیکنی است که با توپ سریعتر از بدون توپ می‌دود.»

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه" عملکرد خوب سیلوا در چند فصل اخیر در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که او یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عناوین قهرمانی و جام‌های مختلف تحت هدایت پپ گواردیولا باشد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 

یکی از باشگاه‌هایی که در طول چند سال اخیر علاقه زیادی به او داشته است بارسلوناست که این علاقه با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم تشدید شد و او بارها به مدیران این باشگاه اصرار کرد که برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام کنند، اما مشکلات مالی مانع از این کار شد. در تابستان پیش رو بارسا با فروش یکی دو ستاره خود قصد دارد شرایط لازم برای خرید برناردو را فراهم کند. علاقه نیز کاملا دو طرفه است.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، برناردو تصمیم خود برای برای فصل آینده را گرفته و او دیوانه انتقال به بارسلوناست. تصمیم او برای ترک منچسترسیتی نیز تغییری نکرده است. حضور ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابقش در سیتی و گفت‌وگوی متقاعدکننده با کانسلو و ژوائو فلیکس نیز تردیدهایش را برطرف کرده است. علاوه بر این، بارسا نیز معتقد است توان لازم برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی او را دارد، پس همه چیز برای این انتقال در تابستان فراهم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم