Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@17:25:17 GMT

راه‌های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۸۲۹۳

راه‌های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب

اگر از شکم خود ناراضی هستید و می‌خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می‌کنیم که شکم خود را سریع آب کنید.

الودکتر: شکم و پهلو باعث می‌شود اندام شما زیبا جلوه نکند. بخصوص وقتی لباس مجلسی و میهمانی به تن می‌کنید چربی و شکم خود را بیشتر نشان می‌دهد. ممکن است نزدیک مراسمی باشید که بخواهید در لباس اندام زیبا داشته باشید، ولی داشتن شکم اذیتتان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر از شکم خود ناراضی هستید و می‌خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می‌کنیم که شکم خود را سریع آب کنید. دراین مقاله راه‌های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب را بخوانید.

آب کردن شکم با سرکه سیب

سرکه سیب طبیعی یکی از موهبت‌های خداوند است که می‌تواند در بدن معجزه کند و این ماده یکی از بهترین راه‌ها برای هدف قرار دادن چربی‌های شکم به کمک تنظیم سطح قند خون است. با افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه می‌توانید مطمئن شوید که پرخوری نمی‌کنید چرا که سرکه سیب احساس سیری به شما خواهد داد.
تاثیر سرکه سیب بر لاغری

سرکه سیب هنوز هم یکی از آن موادی است که مردم به مصرف آن برای کاهش وزن، تمایل نشان می‌دهد. ارتباط بین سرکه‌ی سیب و لاغری مطلب جدیدی نیست. اولین مطلبی که راجع به تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن به چاپ رسید مربوط به سال ۱۹۵۸ در کتاب (Folk Medicine) بود که توسط جارویس Jarvis نوشته شد. آن چه در این کتاب‌ها برای کاهش وزن توصیه می‌شود، استفاده از سرکه سیب به میزان دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی است. سرکه سیب

آن‌ها معتقدند با مصرف سرکه سیب که مزه خیلی جالبی ندارد ممکن است که فرد غذای کمتری بخورد. یا به عبارت دیگر، سرکه سیب ممکن است موجب کاهش اشتها در فرد شود. در همین کتاب ذکر شده است که مصرف منظم سرکه سیب موجب سوختن چربی با سرعتی بیش از ذخیره آن می‌شود.

به گفته کارشناسان تغذیه، نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا هم به کاهش وزن کمک می‌کند و هم موجب بهبود گوارش و سلامت روده‌ها می‌شود.

مصرف مخلوط سرکه سیب و آب به عنوان یک عامل بازدارنده اشتها عمل کرده و به افراد کمک می‌کند تا کمتر مواد خوراکی در بین روز مصرف کنند و مقدار غذای مصرفی شان به اندازه متوسط باشد.
این اکسیر جادویی قرن هاست که به عنوان یک ماده همه کاره و پرفایده برای بدن استفاده می‌شود. دارای عوامل ضدمیکروبی و ضدقارچی است که موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن می‌شود.
مطالعات قبل نشان داده اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر، و تری گلیسیرید‌های خون (چربی موجود در خون) مرتبط است. افراد چاقی که روزانه نوشیدنی حاوی یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب مصرف کرده اند بعد از ۱۲ هفته یک تا دو کیلوگرم وزن کم کرده اند.
نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا به کاهش وزن کمک میکند لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ISL

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد

نرخ تورم سالانه مصرف‌کننده منطقه یورو در ماه مارس ۲.۴ درصد تایید شد و رومانی بالاترین نرخ را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، نرخ تورم سالانه مصرف‌کننده منطقه یورو در ماه مارس ۲.۴ درصد اعلام شد.

داده‌های یورواستات نشان داد که رشد سالانه قیمت مصرف‌کننده برای سومین ماه متوالی از ۲.۶ درصد در ماه فوریه کاهش یافته است.

تورم اصلی، بدون احتساب قیمت‌های بی‌ثبات مواد غذایی و انرژی، از ۳.۱ درصد در ماه فوریه به ۲.۹ درصد در ماه مارس کاهش یافت.

قیمت انرژی در ماه مارس با سرعت کمتری، ۱.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، در مقایسه با کاهش ۳.۷ درصدی ماه فوریه نزول کرد.

هزینه مواد غذایی نسبت به سال گذشته ۲.۶ درصد افزایش یافت در حالی که در ماه فوریه ۳.۹ درصد صعود کرد.

تورم سالانه در اتحادیه اروپا نیز در ماه مارس برای سومین ماه متوالی کاهش یافت و به ۲.۶ درصد رسید.

کمترین نرخ سالانه در لیتوانی (۰.۴ درصد)، فنلاند (۰.۶ درصد) و دانمارک (۰.۸ درصد) مشاهده شد، در حالی که بالاترین میزان در رومانی (۶.۷ درصد)، کرواسی (۴.۹ درصد) و استونی و اتریش (هر دو ۴.۱ درصد) بود.

به‌صورت ماهانه، شاخص قیمت مصرف‌کننده منطقه یورو در ماه مارس ۰.۸ درصد افزایش یافت که تخمین اولیه را برآورده کرد.

منطقه یورو نماینده کشور‌های عضوی است که از واحد پول واحد - یورو - استفاده می‌کنند، در حالی که اتحادیه اروپا شامل همه کشور‌های عضو بلوک است.

دیگر خبرها

  • مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • خواص زیره: ۹ خاصیت علمی اثبات شده
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • سالم‌سازی همبرگر با کاهش سدیم
  • بهبود کیفیت همبرگر با کاهش سدیم
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)