Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@13:52:52 GMT

10 نشانه مردانه براي ابراز عشق

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۸۶۲۹

10 نشانه مردانه براي ابراز عشق

خبرگزاري آريا -

زناشويي - اما همسري که عاشقانه شما را دوست دارد، هرگز از شما به‌عنوان حلال مشکلات استفاده نمي‌کند.
« او نمي‌گويد دوستت دارم! اصلا شايد دوستم ندارد. شايد تنها به زندگي با من عادت کرده و اگر هر زن ديگري هم جاي من بود، با او همين رفتار را مي‌داشت. شايد در جواني‌اش يک شکست عشقي عميق خورده و ديگر نمي‌تواند مرا دوست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شايد به اصرار خانواده‌اش به اين ازدواج تن داده و دلش مي‌خواهد دوباره به روزهاي مجردي‌اش برگردد. شايد ... »
اينها حرف‌هايي است که بسياري از زن‌هاي ايراني در دل دارند. زن‌هايي که همسران‌شان ميان سنت و مدرنيته گير افتاده‌اند و با وجود تمام عشق و احترامي که براي آنها قائل هستند، از عهده گفتن يک جمله ساده برنمي‌آيند: « دوستت دارم! » اين مردها ميانه‌اي با گل و هديه ندارند، جمله عاشقانه بلد نيستند و بعد از بحث به‌جاي عذرخواهي مي‌خواهند با عادي رفتار کردن، موضوع را به فراموشي بسپارند. اگر شما هم يکي از زن‌هايي هستيد که زير يک سقف با چنين مردي زندگي مي‌کند،‌ بهتر است قبل از قضاوت کردن با اين 10 نشانه‌ مردانه ابراز عشق آشنا شويد.
1 - مرد عمل است
همسر شما يک مرد سنتي است که فکر مي‌کند ابراز احساسات يک کار زنانه است؟ اگر اين‌طور است شما حداقل تا‌مدتي بايد به دنبال نشانه ديگري بگرديد وعشقش را از روي آن حدس بزنيد. چنين مردهايي دوست دارند به زبان بي‌زباني حرف بزنند و شما مي‌توانيد از هزار و يک موقعيت اين زبان را رمزگشايي کنيد. همسر شما ممکن است « دوستت دارم » را با درست کردن وسايل خانه و کارهاي تعميراتي نشان دهد يا اينکه به‌ جايش حمام را بشويد يا آشغال‌ها را بيرون ببرد.
اين دسته از مرد‌ها دوست ندارند براي ابراز عشقشان کار هيجان انگيز و بزرگي انجام دهند. آنها بيشتر از آنکه بخواهند شما را متوجه حس خودشان کنند،‌دوست دارند برايتان يک زندگي آرام بسازند.
در اوج ترافيک دنبال‌تان بيايند تا راحت به خانه برگرديد، بيشتر کار کنند تا در رفاه باشيد يا وقتي يک فرد فضول فتنه‌اي عليه شما به‌ پا مي‌کند، بي‌تفاوت از کنارش بگذرد و نشان دهد به شما اطمينان دارد. اين دسته از مرد‌ها تمام تلاششان را مي‌کنند تا دنيا جاي بهتري براي شما باشد و البته تمام تلاششان را هم مي‌کنند که شما از اين موضوع بويي نبريد.
2 - شما را اول صف مي‌گذارد
يک مرد سنتي، اگر عاشق همسرش باشد، بيشتر از آنچه فکرش را کنيد، براي زندگي‌اش وقت و انرژي مي‌گذارد. تقويم او از روي برنامه‌هاي همسرش ورق مي‌خورد و تمام تلاشش را مي‌کند که کوچک‌ترين زمان خالي‌اش را، براي زندگي مشترکش صرف کند. او با يک دسته‌گل به خانه نمي‌آيد اما تمام سعي‌اش را مي‌کند که در سريع‌ترين زمان ممکن به خانه برگردد. وقتي که از محل کارش برمي‌گردد نمي‌گويد: « دلم برايت خيلي تنگ شده بود » اما باروي باز به‌ خانه مي‌آيد و اگر شما تمام روز را تنها در خانه گذرانده باشيد،‌ با تمام خستگي‌اش سعي مي‌کند برنامه‌اي براي بعدازظهر شما بريزد. او دوست دارد يک‌ تنه تنهايي شما را پر کند و اگر هم به خاطر مشغله‌هايش از پس اين‌کار برنيايد، با استقبال از برنامه‌هاي ديگري که در سر‌داريد، شما را در رسيدن به آرامش بيشتر همراهي مي‌کند. او را بشناسيد!
3 - از شما کمک مي‌گيرد
مهم نيست شما مهارت و توانايي انجام آن کار را داريد و مهم هم نيست که او به تنهايي از پس آن کار برمي‌آيد يا نه؛ اگر همسرتان از شما براي انجام کاري کمک مي‌خواهد، با دل و جان همراهي‌اش کنيد. براي مردهايي که اهل گفتن دوستت دارم نيستند، چنين مشارکت‌هايي نماد دوست داشتن هستند. آنها مي‌خواهندساده‌ترين کارها را هم با کمک شما انجام دهند و به شما نشان دهند که در تمام ابعاد اين زندگي، نقش موثري داريد. براي مرد‌هايي که اهل ابراز علاقه به شيوه مدرن نيستند، کمک خواستن يعني نشان دادن تمامي احساس. آنها با اين خواسته مي‌گويند:
« دوست دارم حتي در ساده‌ ترين بخش‌هاي اين زندگي هم همراهم باشي »، پس اين همراهي را از او نگيريد و ساده از کنارش نگذريد.
4 - باورهايش را بازنگري مي‌کند
مردهاي ايراني، با يکسري اصول به‌دنيا مي‌آيند و رشد مي‌کنند اما اگر همسرتان واقعا عاشق‌تان باشد، به خاطر شما از اصول قديمي‌اش دست برمي‌دارد.
براي هر فردي قضاوت ديگران و اصولي که با آنها بزرگ شده اهميت دارد، اما يک مرد عاشق،‌ کمي انعطاف‌پذيرتر است و مي‌تواند خط و مرزهايش رابراي شما جا‌به‌جا کند. او شما را همين‌طور که هستيد مي‌پذيرد و به خاطر راضي نگه‌داشتن ديگران، براي شما شرط تغيير کردن را تعيين نمي‌کند. اولويت اونظر و خواسته شماست و به همين دليل، سعي مي‌کند ديگران را مجاب به تغيير و پذيرفتن شما کند.
5 - خودش را تغيير مي‌دهد
براي همه ما تغيير کردن کار ساده‌اي نيست؛ حتي اگر همسرتان عاشق‌ترين همسر روي زمين باشد، نبايد انتظار داشته باشيد سريع و آسان ويژگي‌هايي که دوست نداريد را کنار بگذارد. اما اگر دوست‌تان داشته باشد، تمام تلاشش را براي تغيير مي‌کند. به‌خاطر شما صبورتر مي‌شود و روي موضوعاتي که هيچ وقت برايش اهميتي نداشته تمرکز مي‌کند. اگر از ظاهرش انتقاد کرده‌ايد، سعي مي‌کند به دلخواه شما لباس بپوشد. اگر برخي حرف‌ها يا برخورد‌هايش را دوست نداريد، آنها را به خاطر شما تغيير مي‌دهد. اما گمان نکنيد اين تغييرات يک‌‌شبه اتفاق مي‌افتد. شايد او هيچ وقت موفق به تغيير‌دادن خودش نشود اما همين که براي تغيير کردن تلاش مي‌کند، معناي جمله « دوستت دارم» را مي‌دهد.
6 - روياهايش را بدون شما نمي‌سازد
يک همسر عاشق، گوشه گوشه زندگي‌اش را در کنار شما مي‌بيند. براي او هيچ رؤيايي بدون شما امکان‌پذير نيست. اگر نامزد‌تان باشد، تمام تلاشش را مي‌کندکه هرچه زودتر با هم ازدواج کنيد و اگر همسرتان باشد، براي رسيدن به يک ثبات مالي بيشتر از هميشه قدم برمي‌دارد. او دوست دارد در کنار شما يک خانواده کامل داشته باشد. از شنيدن خبر حضور يک بچه در زندگي‌تان، هيجان‌زده مي‌شود. او هر بعد اين زندگي که حضور شما در آن باشد را عاشقانه دوست دارد و از هر اتفاق تازه‌اي در زندگي‌تان را استقبال مي‌کند. براي او حضور شما در زندگي کافي است و ديگران تنها زماني اهميت دارند که بتوانندبه بهتر شدن احساس و زندگي شما کمک کنند.
7 - راز‌ هايش را براي شما فاش مي‌کند
بعضي مردها دوست دارند دنيايشان را در بسته براي خودشان نگه دارند. براي يک مرد، گفتن رازهايي که سال‌هاست از همه پنهان‌شان کرده آسان نيست. دردنياي آنها اين اتفاق تنها بعد از يک عشق و اعتماد جدي مي‌افتد و اگر اين اعتماد ذره‌اي خدشه‌دار شود، بازهم در دنياي راز‌هايشان بسته مي‌شود و تا ابد پنهان مي‌ماند. پس گمان نکنيد حرف‌هايي که گفتن آنها براي شما آسان است براي همسرتان هم به راحتي قابل بيان است. وقتي زبان باز مي‌کند برايش شنونده خوبي باشيد و به او اطمينان دهيد هرگز شخص ديگري از حرف‌هايي که ميان شما رد و بدل شده، باخبر نمي‌شود. براي يک مرد، گفتن حرف‌هاي نگفته، نيازمندرسيدن به يک عشق بي‌اندازه است و اگر همسرتان شما را براي درد دل‌هايش انتخاب کرده‌است، بدانيد که بيش از هر کسي عاشق شماست. در اين مواقع نه راهکاري به او ارائه دهيد و نه با بي‌توجهي‌تان دلسردش کنيد. تنها گوش کنيد و نشان دهيد با تمام وجود حرف‌هايش را مي‌فهميد.
8 - پا به‌ پاي‌تان پيش مي‌رود
اگر شما را دوست داشته باشد، با تمام وجود دلش مي‌خواهد راضي و خوشحال نگه‌تان دارد. شايد او براي يک آخر هفته رمانتيک و پر از گل و هديه برنامه ريزي نکند، اما با دل و جان حرف‌هاي شما را مي‌شنود و تا حل شدن نگراني‌هايتان، شما را همراهي مي‌کند. براي او فرقي نمي‌کند که شما به خاطر يک مسئله کاري، خانوادگي يا شخصي نگران هستيد. او فقط شادي شما را مي‌خواهد و هميشه به دنبال راه‌حلي براي از ميان‌بردن دغدغه‌هايتان است. او باهموار کردن راه شما در رسيدن به آروزهايتان عشقش را نشان مي‌دهد. اگر قصد ادامه تحصيل داريد، اگر به دنبال هنر هستيد و اگر دوست داريد براي بزرگ‌کردن بچه‌ها وقت بگذاريد، همسر عاشق‌تان شما را همراهي مي‌کند تا با سختي کمتري از اين مسيرها بگذريد.
9 - شما را همانطور که هستيد، مي‌پذيرد
نمي‌توانيد بگوييد هيچ ايرادي نداريد. از ظاهر‌تان گرفته تا سبک لباس پوشيدن، حرف‌زدن، وضعيت خانوادگي يا حتي خصوصيت‌هاي اخلاقي، قطعا مواردي وجود دارد که همسرتان در دلش با آنها ميانه‌اي نداشته باشد. پس گمان نکنيد که « دوستت دارم » نگفتن او، غيرقابل بخشش است. زيرا او با گذشتن ازايراد‌هاي شما يا بخشيدن اشتباهات‌تان به شما عشقش را ابراز مي‌کند. براي او شما همين‌طور که هستيد قابل ستايشيد و نمي‌گذارد که به خاطر ايرادهاي احتمالي، ديگران به شما خرده‌اي بگيرند. يک همسر عاشق، هميشه پشتيبان شما مي‌ماند و در شادي و غم، بيماري و سلامت و ... برخوردي يکسان با شمادارد.
10 - شما را سيبل نمي‌ کند
از همان روز خواستگاري تا زماني که بچه‌ها بزرگ مي‌شوند و سر زندگي‌شان مي‌روند، زندگي مشترک شما با مشکلات ريز و درشتي روبه‌رو خواهد بود.
اما همسري که عاشقانه شما را دوست دارد، هرگز از شما به‌عنوان حلال مشکلات استفاده نمي‌کند. اگر سوءتفاهم يا تفاوت عقيده‌اي ميان اطرافيانش و شما فاصله انداخته باشد، شما را به ميانه بحران هل نمي‌دهد و با درايت خودش مشکلات را حل مي‌کند. اگر دوست‌تان داشته باشد،‌ تلاش مي‌کند رابطه گرم ومثبتي ميان شما و اطرافيانش حاکم باشد و البته مسئوليت ساختن چنين ارتباطي را تنها به دوش شما نمي‌اندازد.
منبع : asriran.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید

ترک کردن کسی که دوستش دارید، هرگز آسان نیست. اما گاهی اوقات، این کار برای سلامت عاطفی و رشد شخصی شما ضروری است.

به گزارش روزیاتو، به بررسی ۸ نشانه کلیدی می پردازیم که می گوید ممکن است لازم باشد کسی که دوستش دارید را ترک کنید. این کار تسلیم شدن نیست، بلکه حرکت رو به جلو است.

۱) منفی‌گرایی مداوم

عشق باید به شما کمک کند که رشد کنید. تجربه منفی گرایی مداوم در یک رابطه، نشانه روشنی است که چیزی باید تغییر کند. منفی‌گرایی مداوم ممکن است شامل مشاجره های مکرر، احساس خستگی یا کاهش عزت نفس شما باشد.

روابط نزدیک ما به طور ایده‌آل باید منشا حمایت، احساس مثبت و شادی باشند. اگر در عوض مدام در استرس هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دوباره رابطه خود را ارزیابی کنید.

به یاد داشته باشید که این کار به معنای مقصر دانستن طرف مقابل نیست. بلکه شما باید تصمیم بگیرید که چه راهی برای سلامت عاطفی شما بهترین انتخاب است.

سخت است، اما گاهی اوقات رها کردن قدم شجاعانه ای است که باید برداشته شود.

۲) مسائل حل نشده

مشکلات در هر رابطه ای اجتناب‌ناپذیر هستند. اما نحوه برخورد ما با آنها مهم است.

مسائل حل‌نشده می توانند حتی در قوی ترین روابط شکاف ایجاد کنند. شاید بخواهید مسائل و مشکلات را نادیده بگیرید به این امید که خود به خود ناپدید شوند.

با این حال، مسائل حل نشده به مرور زمان منجر به رنجش و جدایی می شوند. آنها مانند یک سم آهسته عمل کرده و پیوند ما را ذره ذره از بین می برند؛ تا جایی که چیزی برای نجات نمانده باشد.

بنابراین، اگر در موقعیتی قرار گرفتید که در آن مسائل به جای رویارویی و حل و فصل کنار گذاشته می‌شوند، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که زمان رها کردن آن رابطه فرا رسیده است.

این کار آسان نیست، اما سالم تر از حفظ رابطه ای پر از حرف های ناگفته و مسائل حل نشده است.

۳) در دسترس نبودن از لحاظ عاطفی

در دسترس بودن از نظر عاطفی، پیش‌نیاز هر رابطه سالم است. این به معنای پذیرا بودن احساسات شریک زندگی و همچنین ابراز احساسات خود است.

تحقیقات نشان داده که در دسترس نبودن از لحاظ عاطفی اغلب می تواند از تجربیات آسیب‌زا در گذشته یا مسائل عاطفی حل نشده ناشی شود.

اگر قادر به برقراری صمیمیت عاطفی با طرف مقابل نیستید، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که او از نظر عاطفی در دسترس نیست. این موضوع می تواند در طول زمان به شدت برای شما خسته‌کننده باشد و منجر به احساس تنهایی و نارضایتی شود.

شناخت این نشانه بسیار مهم است. زیرا هیچ مقدار عشقی نمی تواند کمبود ارتباط عاطفی را جبران کند. به همین خاطر، گاهی اوقات رها کردن تنها گزینه پیش رو می شود.

۴) بی اعتمادی

اعتماد در هر رابطه ای حرف اول را می زند. در واقع اعتماد یک رشته نامرئی است که دو نفر را در کنار هم نگه می دارد، حتی زمانی که شرایط سخت باشد.

اما چه اتفاقی می‌افتد که آن نخ پاره شود؟

اگر دائماً به اعمال یا سخنان طرف مقابل شک می‌کنید یا او نشانه‌هایی از بی‌اعتمادی نسبت به شما نشان می‌دهد، ممکن است نشانه‌ای واضح از این باشد که چیزی در رابطه شما اشتباه است. هنگامی که اعتماد از دست می رود، بازسازی آن سخت است.

اصول روانشناسی بر اهمیت اعتماد در حفظ روابط سالم تاکید می کنند. بدون آن، سوءظن و ناامنی می تواند در رابطه رخنه کرده و زمینه ای برای درگیری و ناراحتی ایجاد کند.

گاهی اوقات، با وجود تلاش ما نمی توان اعتماد را دوباره به رابطه بازگرداند. در چنین مواردی، رها کردن و حرکت به جلو ممکن است سالم‌تر باشد.

۵) اهداف زندگی‌تان با هم هماهنگ نیستند

در مسیر عشق، دو نفر باید با هم به سوی رویاها و آرزوهای مشترک خود قدم بردارند.

اما اگر مسیرهای شما به جای همگرا شدن، واگرا شوند چه؟

اگر دائماً باید رویاهایتان را کنار بگذارید، یا اگر فرد مورد علاقه‌تان مایل نیست که آینده‌اش را با رویاهای شما هماهنگ کند، ممکن است وقت آن رسیده باشد که رابطه خود را دوباره ارزیابی کنید.

اصول روانشناسی بر اهمیت سازگاری در روابط طولانی‌مدت تاکید دارند. داشتن اهداف متفاوت می تواند منجر به رنجش، ناامیدی و احساس گیر افتادن در رابطه شود.

رشد در کنار یکدیگر در یک رابطه ضروری است، نه جدا از هم. گاهی اوقات، رها کردن تنها راه برای اطمینان از این است که هر دو نفر می توانند آزادانه راه خود را دنبال کنند.

۶) دیگر خوشحال نیستید

این مورد ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اغلب نادیده گرفته می شود. شادی جوهره عشق و دلیل ایجاد پیوند ما با دیگران است.

غیرعادی نیست که خودمان را آنقدر درگیر پیچیدگی یک رابطه بیابیم که فراموش کنیم یک سوال ساده از خودمان بپرسیم: آیا من خوشحالم؟

اگر در رابطه خود دائماً ناراضی، مضطرب یا تحت استرس هستید، مجدداً رابطه‌تان را ارزیابی کنید. روابط ما باید شادی، آسایش و احساس تعلق به همراه داشته باشند.

سلامت عاطفی ما در درجه اول اهمیت قرار دارد. اشکالی ندارد که شادی خود را به جای رابطه ای که شما را بی انگیزه می کند، انتخاب کنید.

۷) همیشه برای توجیه رفتارهای طرف مقابل بهانه می آورید

آیا تا به حال متوجه شده اید که دائماً برای توجیه رفتارهای طرف مقابل بهانه می آورید؟

شاید همیشه اعمال و رفتارهای شریک زندگی خود را نه‌تنها برای دیگران، بلکه برای خودتان توجیه کنید.

اصول روانشناسی به ما هشدار می دهند که بهانه‌جویی مداوم می تواند نشانه انکار باشد. این کار راهی برای اجتناب از این واقعیت دردناک است که شما در یک رابطه سالم نیستید.

وقتی کسی را دوست دارید، می خواهید بهترین ویژگی ها و رفتارها را در او ببینید. اما باید به یاد داشته باشیم که عشق نباید ما را تا حدی کور کند که ارزش های خود را نادیده بگیریم.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که همیشه برای رفتار طرف مقابل بهانه می آورید، رها کردن رابطه اشکالی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند