Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات نظارت‌های نوروزی نیروهای بهداشت محیط وزارت بهداشت بر اماکن عمومی، رستوران‌ها، اماکن تهیه و طبخ غذا و ... گفت: این برنامه  از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد. این فعالیت به صورت ۲۴ ساعته و در دو نوبت هشت صبح تا هشت شب و هشت شب تا هشت صبح با کمک تیم‌های ثابت و سیار اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نظارت‌ها تمرکز بر اماکن مسافرپذیر، رستوران‌های بین راهی، هتل، متل، پانسیون‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین جایگاهای پمپ بنزین خواهد بود. علاوه بر آن نظارت بیشتری بر شیرینی‌سراها، رستوران‌های داخل شهر، فست فودها و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه انجام می‌شود.

فرهادی تاکید کرد: شیرینی فروشی‌ها از نظر استفاده از اسانس، رنگ، طعم دهنده‌ها، شیرین کننده‌ها و میزان و کیفیت روغن مورد استفاده در شیرینی‌ها و همچنین ابزار مورد استفاده و فضای سازه پخت شیرینی بررسی می‌شوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت همچنین اضافه کرد: واحدهای گشت بهداشت محیط به صورت ثابت و سیار فعالیت می‌کنند. گشت‌های ثابت ارتباط مستقیمی با سامانه بهداشت ۱۹۰ دارند و شکایت‌های مردمی را دریافت و تیم‌های عملیاتی و سیار را هدایت می‌کنند. همه معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز این برنامه را اجرا می‌کنند.

فرهادی همچنین تاکید کرد: مردم می‌توانند برای اعلام شکایات خود در زمینه بهداشت اماکن عمومی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند؛ این سامانه به صورت ۲۴ ساعته و در روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعال خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد