Web Analytics Made Easy - Statcounter

رباط کریم- استاندار تهران در سفر خود به شهرستان رباط کریم، با حضور در گلزار شهدای امام زاده عماد این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی صبح چهارشنبه و پس از ورود به شهرستان رباط کریم، به گلزار شهدای امام زاده عماد این شهرستان عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به رباط کریم، یازدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

وی که توسط سید مهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم، همراهی می شد، پس از ادای احترام به مقام شهدا در سالن همایش مجموعه ورزشی «انقلاب» شهرک «سلام» در فاز ۶ پرند، نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان رباط کریم را آغاز کرد.

مقیمی در این سفر قرار است در کارگروه های حوزه عمرانی، زیربنایی و شهرسازی، آمایش سرزمین و آمار و محیط زیست و کارگروه حوزه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شرکت کند.

پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ملارد، پردیس، قرچک، اسلامشهر، ورامین، دماوند و پاکدشت مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش

فاطمی استاندار یزد در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش که با همراهی جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: رسیدگی به امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

وی افزود: پرچم و مکتب شهدا و همینطور توجه به مسئله ایثار و جانفشانی این عزیزان، باید سرلوحه‌ای برای انجام فعالیت‌های مسئولان و مدیران باشد.

استاندار یادآور شد: ما برای تداوم راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های آنان، باید خدمت رسانی به مردم، صیانت از دین، قرآن، عزت و شرف مردم را همواره به بهترین شکل ممکن پیگیری و این راه را برای رضایت و شفاعت شهدا دنبال کنیم.

فاطمی در این دیدار صمیمی که با خانواده‌های معظم شهدای والامقام محمدرضا فتحی، محمد جلیل بهابادی و امیر حسین زینی صورت گرفت، ضمن قدردانی از صبر و فداکاری خانواده‌های این شهدا، هدایایی را به رسم یادبود تقدیم آنان نمود.

این دیدار با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفا یزد، عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و حجت‌الاسلام عباس زارع مدیر کل بنیاد شهید استان یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»