Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي به شرح ذيل است ..

نظاميان صهيونيست به منطقه اي در جنوب بيت لحم يورش بردند

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري گزارش داد: منابع فلسطيني اعلام کردند نيروهاي اشغالگر صهيونيست به منطقه الخضر در جنوب بيت لحم يورش بردند و وارد تعدادي از خانه هاي فلسطينيان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوانان فلسطيني در کرانه باختري با نظاميان صهيونيست درگير شدند

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري از وقوع درگيري ميان جوانان فلسطينيان و نظاميان صهيونيست در ورودي مثلث الشهدا در شهر جنين خبر داد.
اين شبکه تلويزيوني همچنين گزارش داد پس از هجوم نظاميان صهيونيست به قبر يوسف پيامبر (ع) در شهر نابلس ميان فلسطينيان و اشغالگران اسرائيلي در خيابان عمان درگيري رخ داد.

 

کنست به پليس رژيم اشغالگر اجازه داد از تحويل پيکرهاي شهداي فلسطيني خودداري کند

پارلمان رژيم صهيونيستي پيش نويس قانون نگه داشتن پيکرهاي شهداي فلسطيني را نزد خود تصويب کرد.
پايگاه اينترنتي العهد چاپ لبنان به نقل از روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت نوشت: کنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) شب گذشته پيش نويس قانوني را تصويب کرد که به مقامات اشغالگر اسرائيل اين اختيار را مي دهد که پيکرهاي شهداي فلسطيني را نزد خود نگه دارند و اجازه خاکسپاري آنان را به مردم فلسطين ندهند.

 

کنفرانس کمک کنندگان به فلسطين پانزدهم ماه مارس در رم برگزار خواهد شد.
سوئد روز سه شنبه اعلام کرد کنفرانس رم به درخواست آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطيني (آنروا) برگزار و کمکهاي جمع آوري شده در آن براي جبران کاهش کمکهاي مالي آمريکا به فلسطينيان استفاده خواهد شد.
کارل ساکو نماينده سوئد در سازمان ملل متحد روز سه شنبه در کنفرانسي مطبوعاتي در نيويورک گفت :" ما بايد به حفظ و تداوم کمکهاي آنروا براي فلسطينيان کمک کنيم. اين فقط يک هدف بشردوستانه نيست بلکه براي ثبات کل منطقه بسيار حياتي است."

 

 تجمع اعتراض آميز در غزه به علت قطع مکرر برق براثر محاصره اعمال شده از سوي رژيم صهيونيستي

زنان فلسطيني در نوار غزه با برگزاري تجمع اعتراض آميز، به ادامه بحران قطع مکرر برق در غزه که ناشي از محاصره اعمال شده از سوي رژيم صهيونيستي و نرسيدن سوخت مورد نياز نيروگاه برق اين منطقه است اعتراض کردند.
به گزارش خبرگزاري آناتولي عربي، ده‌ها تن از زنان فلسطين در کرانه باختري روز سه شنبه (امروز) در اعتراض به تشديد بحران قطع مکرر برق تجمع کردند. در اين تجمع اعتراض آميز که به درخواست جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در برابر نيروگاه برق مرکز غزه برگزار شد، شرکت کنندگان پلاکاردهايي حمل مي کردند با اين مضمون که «حقوق ما کجاست؟»، «غزه در تاريکي مطلق» و به اين وضع اعتراض کردند.
­يوسف برحات، از مسئولان جنبش حماس در اين باره اعلام کرد: «امروز، در برابر کساني که غزه را محاصره کرده اند، فرياد خشم سر مي دهيم.

 

يک اسير فلسطيني، افسر صهيونيست را در زندان «نفحه» کتک زد.
به گزارش پايگاه اينترنتي العهد ،«النتشه» اسير فلسطيني روز گذشته توانست يک افسر صهيونيست را در اعتراض به انتقالش از زندان «ريمون» به زندان صحرايي «نفحه» کتک زند.
پايگاه «0404» عبري زبان اعلام کرد:اين اسير فلسطيني پس از اين واقعه به سلول انفرادي منتقل شد. اين در حالي است که منابع حقوقي مي گويند اين اسير فلسطيني وائل النتشه نام دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه