Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: نگاه ما فقط به کسب مدال نیست و همین که جودوکاران ایران بتوانند مبارزه خوبی انجام دهند تا حدی رضایت بخش است.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به اینکه سعید مولایی مدال طلای ارزشمندی در گرنداسلم آلمان کسب کرد، اظهار داشت: سعید مولایی به این خودباوری رسیده که در مسابقات نیمه نهایی با اعتماد به نفس کار کند و حالا مدعی کسب مدال طلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدوارم او با همین قدرت به کارش ادامه دهد و جایگاه خودش در رنکینگ را حفظ کند.

وی در خصوص جودوکار سنگین وزن ایران اظهار داشت: جواد محجوب چند ماه است که وارد سنگین وزن شده و زمان می‌برد تا در این وزن جا بیفتد. می‌دانستیم که او مقابل حریفان قدرتمند مثل جودوکار ژاپنی که در گرنداسلم آلمان جواد را شکست داد به مشکل می‌خورد، اما محجوب بسیار باتجربه است و با حضور در چند مسابقه و کمی افزایش وزن به یکی از مدعیان سنگین وزن تبدیل می‌شود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو ادامه داد: ۳ تا ۴ جودوکار سطح بالا داریم که در رقابت‌های درجه یک می‌توانند مسابقه دهند. نگاه فدراسیون جودو فقط به کسب مدال نیست و همین که نفرات ما بتوانند مبارزه خوبی انجام داده و چند حریف را شکست دهند، تا حدی رضایت بخش است. چند جودوکار جوان هم داریم که پشتوانه نفرات اصلی هستند و در تورنمنت‌های سطح پایین‌تر از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

رودکی به اهداف فدراسیون جودو اشاره کرد و گفت: برنامه کوتاه مدت ما موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و برنامه بلند مدت هم حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴

تین نیوز

دلایل بسیار زیادی برای تردد بالا در یک فرودگاه وجود داشته که از جمله آنها توریستی بودن شهر یا کشور موردنظر یا حتی امکانات بالا و طراحی زیبای فرودگاه می تواند باشد. موسسه OAG Aviation، در آخرین گزارش عملیات ترافیک هوایی خود فرودگاه های پرتردد در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرد.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • شکار از بالا
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان