Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@08:25:42 GMT

حکم شرکت تولیدی متقلب اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۹۵۵۰

حکم شرکت تولیدی متقلب اجرایی شد

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از صدور و اجرای حکم یک شرکت تولیدی متقلب با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از صدور و اجرای حکم یک شرکت تولیدی متقلب با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: با اعلام گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه پرونده یکی از شرکت‌های تولیدی کود شیمیایی دراین شهرستان برای عرضه مقدار ۲۲ هزار کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی دریکی از شعب تعزیرات حکومتی کردستان تشکیل شد.

وی افزود: پس از حضور متهم در شعبه و ارائه دفاعیات و انجام نمونه گیری از کود شیمیایی و محرز شدن تقلبی بودن آن، شعبه رسیدگی کننده براساس بند «د» ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی حکم به پرداخت ۹۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و معدوم کردن کود شیمیایی غیرقابل مصرف و همچنین مهرکردن پروانه واحد به مهر تخلف اول صادر کرد.

حسینی تصریح کرد: حکم صادره با تجدیدنظر خواهی متهم در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان کردستان مجددا رسیدگی و پس از تائید و قطعی شدن حکم صادره، این حکم در تعزیرات حکومتی شهرستان قروه اجرایی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر