Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، امید امین زاده مدیر کل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هدف از برگزاری این نشست جذب ایده های جوانان و صاحبان اندیشه برای بکارگیری در حوزه فرودگاهی بود تا بتوانیم محرک توسعه استارت آپ ها و کسب و کارهای نو در این حوزه مهم حمل و نقل باشیم و در همین راستا با مراکز شتاب دهنده استارت آپ ها وارد همکاری شدیم تا با ایجاد یک ساز و کار توسط شتاب دهنده ها، ایده های مطرح شده به خدمات مورد نیاز تبدیل شوند و ما به عنوان متقاضی خدمات با حمایت از صاحبان ایده از خدمات آن ها در فرودگاه استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین زاده افزود : در این نشست همچنین خدمات مورد نیاز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت تا با توجه به نیازهای موجود، ایده های لازم برای ارائه شود.
همچنین سید محمدرضا فاضل زاده معاون مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در این نشست پتانسیل های موجود در بخش های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از منطقه آزاد، لاجستیک و فرودگاه برای بکارگیری در حوزه استارت آپ ها، استارت آپ های عمومی که در سطح جهان خدمات فرودگاهی ارائه می کنند و خدمات ارائه شده توسط استارت آپ ها و اپلیکیشن ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت : در ادامه نشست در خصوص موقعیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سه منظر هوانوردی، جاده ای، ریلی و بندر خشک بحث شد و فرآیند ارائه خدمات به مسافر و ایده های استارت آپی که می توان در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به کار بست تشریح گردید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)

حسب پیچیدگی موضوع و عدم شفافیت کامل در خصوص زوایای مختلف حواشی مربوط به اراضی حوزه علمیه امام خمینی (ره) باید عنوان کرد هر گونه ارائه نظر حقوقی قطعی در این مقطع امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر تملک ۴۲۰۰ متر از اراضی حوزه علمیه امام خمینی (ره) توسط شرکتی متعلق به آیت الله صدیقی و منسوبین وی، حواشی و شائبه‌های بسیاری در فضای رسانه‌ای کشور ایجاد شد. این گزارش به بررسی ابعاد حقوقی این موضوع می‌پردازد.

یک فعال رسانه‌ای مدعی شده است که شرکتی که هیأت موسس آن آیت الله صدیقی و منسوبین وی هستند، اقدام به تملک غیرقانونی ۴۲۰۰ متر از اراضی شمال شرق حوزه علمیه امام خمینی (ره) نموده است.

پس از گذشت سه روز از انتشار این خبر، آیت الله صدیقی در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرآیند ثبت شرکت و تملکات اراضی بدون اطلاع وی انجام شده و امضای وی در این خصوص جعل شده است.

با توجه به پیچیدگی موضوع و عدم شفافیت کامل در خصوص زوایای مختلف آن، ارائه نظر حقوقی قطعی در این مقطع امکان‌پذیر نیست. هرگونه اظهار نظر در این زمینه نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه مستندات و مدارک موجود توسط مراجع ذیصلاح قضایی است.

اما در صورت اثبات جعلی بودن امضای آیت الله صدیقی، متخلفان حسب مورد به مجازات جرم جعل اسناد و استفاده از سند مجعول محکوم خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • ماجرای عجیب آقای صدیقی
  • ماجرای عجیب زمینِ آقای صدیقی
  • بیانیه حوزه علمیه امام‌خمینی: اشکالات شکلی پیش آمده بود
  • واکنش حوزه علمیه امام خمینی به موضوع انتقال سند
  • بیانیه حوزه علمیه امام خمینی درباره باغ ۴۲۰۰ متری
  • امضایم جعل شده است؛ رسیدگی کنید
  • پیش بینی درآمد ۸۰ هزار میلیارد ریالی برای فرودگاه امام
  • مجوز ۴۲۸۷ پرواز نوروزی از فرودگاه امام (ره) صادر شد
  • میانگین تاخیر پرواز‌های خارجی در فرودگاه امام خمینی به زیر ۲۰ دقیقه رسید