Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@10:44:08 GMT

تجلیل از دانشجویان برتر رشته پرستاری واحد خوی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۹۷۳۵

تجلیل از دانشجویان برتر رشته پرستاری واحد خوی

دانشجویان برتر رشته پرستاری در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه و جمع کثیری از استادان و دانشجویان این رشته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در این جشن که به همت کانون دانشجویان رشته پرستاری واحد خوی و با حضور معاونان دانشگاه، رئیس و اعضای هیات مدیره نظام پرستاری، مربیان آموزشی بیمارستان‌های قمربنی هاشم و مدنی خوی، استادان و دانشجویان رشته پرستاری همراه بود با بیان اینکه امروز دور هم جمع شده ایم و وظیفه خود می دانیم که برای پاسداشت زحمات پرستاران به مقام این عزیزان ارج نهاده و بگوییم پرستاری «عشق است تا شوق» گفت: «کسانی که وارد این حرفه می شوند باید به این شغل با توجه به مشقات و سختی‌های آن علاقه داشته باشند و با دید مثبت به این شغل نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر علیرضا لطفی افزود: «هنر یک پرستار در راهنمایی و تسکین درد بیمار و همراه بیمار و مدیریت ارتباط با آنها است، چون بیماران از اقشار متفاوت جامعه هستند به همین دلیل یک پرستار باید بتواند بیماران را درک کند در این صورت می تواند ارتباطی مطلوب برای مراقبت و درمان بیمار با بیماران برقرار کند.»

رئیس واحد خوی تصریح کرد: «با توجه به رسالت خطیری که پرستاران دارند در کنار «تخصص» باید «تعهد» نیز مطرح و عملی شود پرستار متعهد نباید در کنار تخصص تعهد را فراموش کند چون تعهد از مباحث اخلاقی و معنوی دینی ماست.»

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شمال استان آذربایجان غربی نیز به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام یافته در هیئت مدیره نظام پرستاری پرداخت و گفت: «هر چهار سال انتخابات هیات مدیره با حضور همه اعضای نظام پرستاری برگزار می شود و شرط شرکت در انتخابات عضویت در سازمان نظام پرستاری است و ما در چهارمین دوره هیات مدیره هستیم و نظام پرستاری شمال استان آذربایجان غربی با 800 نفر عضو از بین 100 تا هیات مدیره در سطح کشور یکی از فعال‌ترین آنها است.»

دکتر حسین متعارفی افزود: «نظام پرستاری کشور در طول سه دوره فعالیت خود، قوانین زیر بنایی خوبی را در راستای حفظ حقوق پرستاران به تصویب رسانده که از آن جمله می توان قانون ارتقای بهره وری را نام برد.»

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شمال استان آذربایجان غربی، ایجاد 200 بیمه مصونیت حرفه ای، اعزام 120 پرستار به عتبات عالیات، پذیرش 50 همکار عضو جدید و بررسی مسائل و مشکلات پرستاران را از جمله مهمترین فعالیت های هیات مدیره نظام پرستاری شمال استان آذربایجان غربی ذکر کرد.

اجرای تئاتر، پخش کلیپ و تجلیل از مربیان و فعالان حوزه بالینی و دانشجویان رشته پرستاری از جمله برنامه های این مراسم بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها