Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش سال جاری مدارس علمیه خواهران مازندران حدود هزار و ۲۰۰ نفر است، گفت: متقاضيان تحصيلات علوم حوزوی اينترنتي ثبت نام کنند.

حجت الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران امروز (9 اسفند) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ظرفیت پذیرش سال جاری مدارس علمیه خواهران مازندران حدود هزار و 200 نفر در مقطع سطح دو، سطح سه و سطح چهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تعداد ظرفیت پذیرش حوزه خواهران دیار علویان در مقطع سطح دو بیش از هزار نفر و در سطح سه حدود200  نفر و در سطح چهار حدود 20 نفر در سال گذشته بود.

 

حجت الاسلام غفاری در خصوص چگونگی ثبت نام از متقاضیان تحصیلات حوزوی اظهار کرد: ثبت نام از متقاضيان تحصيلات علوم حوزوي به شيوه اينترنتي انجام مي شود و متقاضیان براي تهيه كارت ثبت نام و دفترچه راهنماي پذيرش  به سايت پذيرش مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران به نشاني  «www.whc.ir» و يا به مدارس علميه شهر خود مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه های علميه خواهران داراي چهار مقطع تحصيلي، شامل دوره عمومي(كارشناسي)، دوره عالي(كارشناسي ارشد)، دوره تخصصي(دكترا)، دوره فوق تخصص- اجتهاد(فوق دكترا) است، تصریح کرد: شيوه تحصيل در حوزه های علميه خواهران در دوره عمومي(سطح2) به صورت حضوري و نيمه حضوري و در سطح سه حضوري و غير حضوري صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان اینکه در مقطع سطح 2، بدون آزمون و بر اساس معدل کل، رشته تحصیلی دیپلم و انجام مصاحبه پذیرش انجام می شود، ادامه داد: تحصیل در واحدهای حوزوی به صورت رایگان است و دارندگان مدرک رسمی حوزه علمیه می توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزوی و دانشگاهی شرکت کرده و از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برخوردار شوند.

 

وي بیان کرد: تحصیل در مقطع سطح2 (كارشناسي) براي دارندگان مدرك ديپلم و بالاتر، پنج ساله و برای داوطلبان دارای مدرک سیکل 7 ساله و تحصیل در مقطع سطح 3(كارشناسي ارشد) براي دارندگان مدرك سطح 2، سه ساله است.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟