Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم از حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی صبر و استقامت برای بانوان مؤمن نام برد و گفت: ایشان در مراحل مختلف زندگی سختی‌های بسیاری را تحمل کردند اما هیچ‌گاه نه‌فقط از خداوند گلایه نکردند بلکه به‌صورت مستمر شکرگزار درگاه حق بودند. ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین مؤمنی طی سخنانی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه اخلاص در امور مختلف زندگی سبب رسیدن به رستگاری و موفقیت می‌شود، اظهار داشت: اگر انسان رضایت خداوند متعال را در رأس امور مختلف خود قرار دهد خداوند نیز به دنیا و آخرت او توجه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز سالروز شهادت حسین خرازی است، افزود: اگر فردی باطن خود را آراسته کند خداوند متعال نظر ظاهری آراسته به او اختصاص می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:‌ برای اینکه بتوانیم در مراحل زندگی خود به موفقیت و رستگاری برسیم باید به‌صورت مستمر به رضایت خداوند متعال فکر کرده و بر اساس این اولویت مهم برنامه‌های زندگی خود را تنظیم کنیم.

مؤمنی از حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی صبر و استقامت برای بانوان مؤمن نام برد و گفت: ایشان در مراحل مختلف زندگی سختی‌های بسیاری را تحمل کردند اما هیچ‌گاه نه‌فقط از خداوند گلایه نکردند بلکه به‌صورت مستمر شکرگزار درگاه حق بودند.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون جانبازان و معلولین، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.

این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین ماه در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.

در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی، حدیث رضایی، زینب ملکی ، زهرا دانایی ، زهرا نجاتی‌عارف ، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان دنبال می‌کنند.

فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک از ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین حضور دارند.

کد خبر 6062620

دیگر خبرها

  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی کامل صبر و مهربانی است
  • سید حسن خمینی: خانم زهرا شجاعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیرگذار بود
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • رمضان را دریاب
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است