Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:41:03 GMT

طرح های عمران شهری مهریز به بخش خصوصی واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۰۲۹۹

طرح های عمران شهری مهریز به بخش خصوصی واگذار می شود

یزد - ایرنا - شهردار مهریز گفت: برای نخستین بار و با تشکیل هیات عالی سرمایه گذاری در این شهر، اجرای برخی از طرح های فرهنگی و عمرانی به بخش خصوصی و علاقه مندان به سرمایه گذاری و یا با مشارکت آنها واگذار می شود.

احمد آخوندی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توان نسبت به اجرای طرح های مختلف و خدمات رسانی به شهروندان اقدام کرد، افزود: زمینه های سرمایه گذاری در مهریز دقیق و مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طرح های سرمایه گذاری را تفرجگاه غربال بیز، کوه ریگ، پارک های کوثر، گلستان، بهارستان، شهرک جوانان، سرو و توتستان ، تلویزیون شهری ، بیلبورد تبلیغاتی ، پایه بنر ، بازار روز ، پارکینگ خودرو ، مرکز تجاری ، پل عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس ذکر کرد.
وی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی مهریز، حضور سرمایه گذاران و مشارکت آنها در اجرای طرح ها را ضروری دانست و تاکید کرد: فراخوان عمومی سرمایه گذاری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید، متقاضیان به شهرداری مراجعه کنند.
آخوندی در ادامه اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری 130 میلیارد ریال است و برای سال 1397 این عدد به 170 میلیارد ریال افزایش یافت که تحقق آن نقش مهمی در توسعه شهر خواهد داشت.
وی محور توسعه شهر مهریز را بر اساس سند و چشم انداز پنج سال آینده ، توجه به گردشگری ذکر کرد که در این خصوص تاکنون جلسه های مختلفی با کارشناسان تشکیل شد و با جدیت هم پیگیری می شود.
شهردار مهریز از اصلاح نقشه طرح جامع شهر به دنبال تقاضای جمعی از شهروندان با پیگیری مسوولان خبر داد و بیان کرد: مردم می توانند در چارچوب مقررات و کسب مجوزهای لام نسبت به ساخت و سازها اقدام کنند.
آخوندی به اهمیت فعالیت فرهنگی در کنار برنامه های عمران شهری اشاره کرد و یادآور شد: معاونت فرهنگی در شهرداری راه اندازی می شود و واحد روابط عمومی نیز برای اطلاع رسانی درست و به موقع تقویت خواهد شد.
خبرنگاران در این نشست ، توجه به ساماندهی ورودی شهر ، انجام کارهای فرهنگی و هنری ، رسیدگی به مبلمان شهری ، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و تکمیل طرح های نیمه تمام را خواستار شدند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!