Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@21:15:04 GMT

گروه های تکفیری بِرندی از رژیم آل سعود هستند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۰۳۵۸

گروه های تکفیری بِرندی از رژیم آل سعود هستند

فرمانده سابق حفاظت ولی امر(عج) گفت : همه گروه های تکفیری برندی از آل سعود دارند و از سوی این دولت حمایت می شوند و این موضوع روشن و شفاف است و این گروه ها در برابر جبهه مقاومت ایستادند اما در حال نابودی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، سردار مصطفی متولیان شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی کارنامه جریان مقاومت در سوریه که در سالن همایش های دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:انگلیسی ها تخم لقی را در کشورهای اسلامی ایجاد کردند که همیشه درگیری باشند و به وسیله آن سواستفاده های خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برنامه های استکبار برای کشورهای اسلامی افزود: از جمله اقداماتی که انجام دادند در لبنان قانونی ایجاد شد که علی رغم اینکه اکثریت مردم مسلمان هستند اما رئیس جمهور مسیحی است.

فرمانده سابق حفاظت ولی امر(عج) گفت: درسال 61 وپس از فتح خرمشهر ارتش اسرائیل به لبنان حمله و بیروت را اشغال کرد و تحلیلی که درآن زمان وجود داشت این بود که این حمله برای خنثی کردن آثار فتح خرمشهر توسط ایران بود.

سردار متولیان ابراز داشت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی جریان هایی پیش می آید که دوران افول اسرائیل شروع می شود که نخستین حرکت تشکیل حزب الله لبنان بود، پس از فتح خرمشهر و اشغال لبنان از کشورمان نیروهایی به فرماندهی متوسلیان به لبنان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: تنها کشوری که چهل سال با کشورمان رابطه مناسبی داشته است سوریه بوده است و این موضوع سبب شد کشورمان به خوبی حزب الله را تقویت کرد.

فرمانده سابق حفاظت ولی امر(عج)با اشاره به افسانه هولوکاست گفت: احمدی نژاد گفت که فرض کنیم هولوکاست و سوزاندن آلمانی ها واقعی باشد اما چرا باید ملت فلسطین تقاص آن را بدهند که این مطرح کردن این موضوع سبب شد چالش بزرگی علیه غرب ایجاد شود.

سردار متولیان با اشاره به توسعه جبهه مقاومت در منطقه و شکست ابهت اسرائیل ابراز داشت: در جنگ33روزه اسرائیل از رود لبنان نتوانست بیشتر پیش روی کند اما به برکت حزب الله این منطقه به گور دسته جمعی اسرائیل تبدیل شد.

وی تصریح کرد: همه گروه های تکفیری برندی از آل سعود دارند و از سوی این دولت حمایت می شوند و این موضوع روشن و شفاف است و این گروه ها در برابر جبهه مقاومت ایستادند اما در حال نابودی هستند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری برای باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد.

وی گفت: این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

پیش از این «سعید فارس السعید» تحلیلگر مسائل امنیت ملی سوریه تاکید کرده بود که سرویس اطلاعات آمریکا برای ایجاد تشکیلات تروریستی جدید با استفاده از اتباع کشورهای عربی برنامه ریزی می‌کند.

وی افزود: این عناصر دارای سوابق تروریستی هستند و به سرکردگان و اعضای داعش وابستگی دارند. آنها تفکرات تروریستی تکفیری دارند.

فارس السعید تصریح کرد: این پروژه آمریکا امنیت ملی عراق و سوریه را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: واشنگتن می کوشد امنیت عراق و سوریه را بی ثبات و شکننده جلوه دهد تا بتواند به راحتی در این ۲ کشور نفوذ کند.

کد خبر 6089741

دیگر خبرها

  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا