Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی که روز دو شنبه از مناطق غربی وارد اصفهان شده است تا فردا بر روی استان فعال خواهد بود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده اظهار کرد: سامانه بارشی که روز دوشنبه به استان اصفهان وارد شده است تا بعد از ظهر فردا بر روی استان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا بیشترین حجم فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرق و جنوب استان اصفهان خواهد بود، افزود: رعد و برق نیز برای ۲۴ ساعت آینده در مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر در مناطق جنوب، غرب و سایر مناطق بارش‌هایی را داشتیم افزود: این بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص بارش باران در شهر اصفهان نیز گفت: امروز در اصفهان شاهد افزایش ابر و در ساعات پایانی روز شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

خدابخش با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از فردا شب شاهد کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوای استان خواهیم بود، افزود: همچنین در این بازه زمانی  خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای چهار درجه  سانتی‌گراد زی صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فعالیت سامانه بارشی از دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین در استان فارس آغاز شد و در برخی شهرستان‌ها هم بارش ها امروز به صورت پراکنده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا