Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سردار محمدرضا مقيمي با اشاره به ورود پليس به بازار ارز و کاهش قيمت دلار پس از اين اقدام پليس اظهار کرد: با توجه به اينکه ناجا حضور مقتدرانه‌اي در بازار ارز پيدا کرده و قرار است حداقل تا پايان سال نيز حضور پليس در بازار ارز ادامه يابد، در تلاشيم تا با هرگونه شلوغ‌کردن و متشنج ساختن بازار و شکل گيري بازار سياه در حوزه ارزي، برخورد کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، وي گفت: در حال حاضر پليس با استقرار در خيابان منوچهري يا نقاط ديگري که محل تجمع و تمرکز دلالان ارزي است، در صدد است تا از توهم قيمت ارز در بازار جلوگيري کند که خوشبختانه اين حضور پليس تا الان موفقيت آميز بوده و نتايج قابل قبولي را به همراه داشته است.
رئيس پليس آگاهي ناجا افزود: هم اکنون پليس آگاهي ناجا در تعامل کامل با کارشناسان، مجموعه بانک مرکزي و رئيس اين بانک است تا در صورت هرگونه نياز به حضور پليس در ساير نقاط نيز سريعاً وارد عمل شويم.
مقيمي در پاسخ به اين سوال که آيا اين حضور پليس در بازار ارز فقط در تهران انجام شده يا در ساير نقاط کشور نيز حضور داشته است، گفت: نرخ ارز در بازار تهران بيش از هر شهر ديگر بر نرخ کشور تاثيرگذار است ولي در صورت نياز به حضور پليس در هريک از شهرها، مي‌توانيم در نقاط مورد نياز ديگر هم حضور داشته باشيم.
وي در ادامه با اشاره به دستگيري تعدادي از سودجويان اثرگذار در حوزه ارزي توسط پليس، گفت: در اين دوره سعي شد تا به صورت هدفمند، دلالان ارز که باعث اخلال در قيمت ارز شده بودند شناسايي و دستگير شوند که خوشبختانه به دنبال اقدامات دقيق اطلاعاتي و شناسايي اثرگذاران، شاهد عملياتي شدن اين خواسته بوديم و افراد اثرگذار مورد نظر در اين بخش دستگير شدند.
به گزارش تسنيم، رئيس پليس آگاهي ناجا در پاسخ به اين سوال که آيا اشرافيت در حوزه فضاي مجازي براي خريد و فروش غيرقانوني ارز در اين فضا نيز وجود دارد خاطرنشان کرد: مجموعه پليس اعم از پليس اطلاعات، پليس آگاهي و پليس فتا و ساير پليس‌هاي تخصصي، دست در دست هم داده‌اند تا در اين ماجرا کمک دولت و بانک مرکزي باشيم تا نرخ ارز به قيمت واقعي خود برسد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل