Web Analytics Made Easy - Statcounter


کارگردان مجموعه «ساخت ایران ۲» با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال ادامه دارد اعلام کرد در ابتدای فروردین به کشور چین سفر می کنند.

برزو نیک نژاد کارگردان سریال «ساخت ایران ۲» که این روزها در شبکه نمایش خانگی ساخته می شود درباره ویژگی های این مجموعه به امتداد نیوز گفت: این مجموعه تفاوت زیادی با سریال هایم در تلویزیون دارد و با اینکه تجربه اولم در شبکه نمایش خانگی است ولی تلاش می کنم خروجی کار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون سه سینمایی و چند سریال کار کرده ام و این سریال اثری بینابین سینما و سریال است. سرعت و زمان بندی در سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خیلی فرق دارد ولی اینجا سعی می کنیم لحظات مفرح و خوبی فراهم کنیم.

نیک نژاد با اشاره به نویسندگی این سریال اظهار کرد: امیر عربی فیلمنامه فصل دوم «ساخت ایران» را می نویسد و ما گاهی با هم گفتگوهایی هم داریم. اولین تجربه من با او در سریال «دردسرهای عظیم ۲» بود ولی او بیشتر سینمایی می نویسد.

وی اضافه کرد: ما سعی کردیم جذابیت های بصری را به این سریال اضافه کنیم و تلاش داریم این فصل از سری اول آن جذاب تر باشد. خود من هم سعی کردم از قابلیت های کمدی و طنز نه فقط در کلام بلکه شوخی های تصویری استفاده کنم. در این سریال بازیگران زیادی جلوی دوربین هستند و امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.

وی درباره آخرین اتفاقات این سریال نیز بیان کرد: این روزها محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و محسن کیایی جلوی دوربین هستند.

نیک نژاد درباره سفر به کشور دیگر برای ضبط سریال عنوان کرد: فعلا تصویربرداری سریال ادامه دارد و احتمالا اواخر اسفندماه چند روز استراحت خواهیم داشت تا اوایل فروردین به چین سفر کنیم.

فصل اول این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید شد.

true برچسب ها : برزو نیک نژاد سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر

در آستانه پخش قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر تازه این سریال رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش و... به تصویر کشیده شد.

امشب با پخش قسمت پایانی مخاطبان خواهند دید که آیا سرانجام دست فریبرز به گنجش می‌رسد یا جستجوهای او برای رسیدن به زیرخاکی اش ادامه خواهد داشت.

بازیگران «زیرخاکی» که هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد.

«زیرخاکی» هر روز ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۷ صبح و ۱۵:۱۵ از شبکه یک بازپخش می‌شود و شبکه تماشا نیز این سریال را هر روز در دو نوبت ۱۸ و ۲۴ پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است