Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:43:36 GMT

تصادف در مسیر کامیاران - پالنگان 2 کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۱۳۳۷

تصادف در مسیر کامیاران - پالنگان 2 کشته برجای گذاشت

سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه که ساعت 17:10 دقیقه روز گذشته روی داد، یک دستگاه وانت پیکاپ و یک دستگاه سواری پژو با هم برخورد کردند.
وی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ راننده پیکاپ اعلام شده است، افزود: رانندگان هر 2 خودرو در این تصاف جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رانندگان را به رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی فراخواند گفت: در صورت رعایت این نکات بسیاری از تصادفات رانندگی کاهش می یابد.
روستای پالنگان از روستاهای پلکانی و توریستی کردستان است که در منطقه‌ ژاورود واقع در ۴۷ کیلومتر کامیاران قرار دارد.
استان کردستان در مجموع هفت هزار و 850 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که 6 هزار کیلومتر آن راه روستایی و هزار و 850 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی است.
3034/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت