Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان گفت: درمان استان زنجان گواهی‌نامه بین‌المللی ایزو دریافت کرد.

به گزارش ایسنا،«علی محمدی» افزود: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و پنج مرکز درمانی تابعه (پلی‌کلینیک حکیم هیدجی، درمانگاه‌های روزبه زنجان، شفای ابهر، شهدای خرم‌دره و سهروردی خدابنده) و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهی‌نامه بین‌المللی استاندارد ایزو 9001-2015 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی برای دریافت گواهی‌نامه ایزو با تدوین همه فرآیندها و آموزش گسترده تیم‌های ممیزی از اوایل سال 95 آغاز شد و با انجام ممیزی داخلی توسط تیم ممیزی ستاد مدیریت درمان، استقرار آزمایشی استاندارد ایزو و نهایتا انجام ممیزی نهایی توسط شرکت صادر کننده گواهی‌نامه در بهمن‌ماه امسال، موفق به دریافت گواهی‌نامه ایزو 9001-2015 برای ستاد مدیریت درمان و شش واحد تابعه شدیم.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به این‌که بهبود کیفیت خدمات در سایه استقرار استاندارد ایزو با دقت و سرعت بیشتری حاصل می‌شود، اظهار کرد: آنچه مهم است باید به موضوعات نگاه سیستماتیک داشته باشیم و نواقص و کمبودها را به فرصت تبدیل کنیم.

محمدی، برنامه‌محور بودن، امانت‌داری، پاک‌دستی، رازداری در امور درمان بیماران، کرامت انسانی در رفتار حرفه‌ای مدیران و کارکنان، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی را از ارزش‌های مهم مدیریت درمان استان برشمرد و ادامه داد: تخصص‌گرایی در سایه جذب بهترین نیروهای انسانی و آموزش و بالندگی آن‌ها از اهم برنامه‌های ستاد مدیریت درمان است.

وی هم‌چنین تداوم استقرار استانداردهای اعتباربخشی در بیمارستان‌ها و مدیریت کیفیت در همه مراکز تابعه را خواستار شد و تأکید کرد: بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و نیز دریافت گواهی‌نامه ایزو زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که مراجعین و بیمه‌شدگان به مراکز درمانی، با آرامش خاطر و روی گشاده از خدمات درمانی ما رضایت داشته باشند.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان، تمرکز بر شاخص‌های موثر بر رضایت‌مندی ذی‌نفعان را ارتقای تکریم مشتریان، ساماندهی نظام پیشنهادات و افزایش تعامل با ذی‌نفعان اعلام کرد و گفت: امروز در دورانی زندگی می‌کنیم که باید با اجرای مدیریت مشارکتی و تکیه بر خرد جمعی و سلامت کاری کارکنان و با تلاش مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی هم‌سو با راهبردهای کلان سازمان گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد