Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، داربي هميشه حساس است. حتي زشت‌ترين داربي‌ها هم جذابيت‌هاي خاص خودشان را دارند. با اين همه به نظر مي‌رسد داربي86 از جهات مختلف يك استثاي باشكوه براي فوتبال ايران باشد؛ يك نبرد خيلي بزرگ كه حداقل روي كاغذ دلايل متعددي براي ديدني شدن آن وجود دارد.

 

يك- هر دو تيم در فرم خوبي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال، الهلال را برده و كاري كرده كه سرمربي اين تيم اخراج شود. آنها اين هفته هم با نصف تيم‌شان توانستند چهار گل در زمين فولاد بزنند و طوري روحيه دارند كه مي‌توانند جلوي رئال مادريد هم قرار بگيرند. پرسپوليس هم با پيروزي برابر استقلال خوزستان، غم باخت به السد را سبك كرد. آنها فقط يك «نفس» تا قهرماني فاصله دارند و همين مساله، بزرگترين محرك سرخ‌هاست.

 

دو- اين بازي ميهمانان جديد و مهمي دارد. استقلال بعد از مدتها كش دادن، مهاجمي به نام تيام جذب كرده كه كم‌كم نشان مي‌دهد ارزش آن همه بردباري را داشته است. همچنين سرور جباروف هم كه در داربي رفت با نظر شفر نيمكت‌نشين شد، حالا يكي از ستون‌هاي ثابت استقلال است. در سمت مقابل شرايط پرسپوليس تا مسابقه با السد طوري بود كه بشار رسن شانس كمي براي بازي در شهرآورد داشت. آن باخت اما باعث تغيير سيستم پرسپوليس شد و حالا انتظار مي‌رود بشار هم در بازي پنجشنبه فيكس باشد. رسن بهترين بازيكن داربي رفت بود و تقابل او با جباروف قطعا مي‌تواند جالب باشد.

 

سه- شفر از همان نشست خبري قبل از داربي رفت مي‌گفت كاش تيمش چند هفته ديرتر به پست پرسپوليس مي‌خورد. او در آن زمان اطلاعات جامعي در مورد پرسپوليس نداشت، اما حالا شرايط فرق كرده. اين بار داربي به مراتب تاكتيكي‌تر خواهد بود و انتظار مي‌رود سياست‌هاي دو مربي در سرنوشت آن تاثير مستقيم و چشمگير داشته باشد.

 

چهار- فرشاد احمدزاده و محسن كريمي داربي رفت را به دليل مصدوميت از دست دادند، اما آنها حالا آماده هستند. انتظار مي‌رود روز پنجشنبه هر دو نفر در تركيب اصلي تيم‌هاي‌شان به ميدان بروند. سبك بازي آنها طوري است كه بازي را تماشاگرپسندتر مي‌كند. هر دو بازيكن پا به توپ خوبي دارند و از ابزارهاي انتقال سريع بازي به شمار مي‌روند.

 

پنج- احتمال قابل توجهي وجود دارد كه پرسپوليس سيستمش را از 2-4-4 خطي به 1-3-2-4 تغيير بدهد. اگر اين اتفاق رخ بدهد و ربيع‌خواه هم از تركيب سرخ‌ها حذف شود، شاهد يك دوئل بسيار بزرگ در ميانه ميدان خواهيم بود. در اين شرايط منطقه مركزي زمين در داربي، صحنه بزن بزن اين نفرات خواهد شد: احمد نوراللهي، كمال كاميابي‌نيا، بشار رسن، اميد ابراهيمي، فرشيد باقري، سرور جباروف. از اين هم مهيج‌تر سراغ داريد؟

 

شش- از ابتدا هم به نظر مي‌رسيد مهدي رحمتي انتخاب شفر براي داربي باشد، اما محروميت حسين حسيني به همه ترديدها پايان داد. اگرچه حسيني هم گلر خوبي است، اما كاراكتر گلادياتوري رحمتي قطعا به جذابيت‌‎هاي داربي اضافه مي‌كند. كاش فقط آن طرف محسن مسلمان هم بود.

بانک ورزش

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!