Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-فرمانده ناجا گفت: اگر موضوع ساماندهی و مدیریت حاشیه نشینی یک موضوع اولویت دار است باید ماموریت انتظامی و امنیتی در حاشیه نشینی را مد نظر داشته باشیم.سردار حسین اشتری در همایش معاونان عملیات سراسر کشور با بیان اینکه معاون عملیات یکی از بازوهای اصلی فرمانده ناجا و استانها است، گفت: معاون وظایفی بر عهده دارد و تسهیل کننده اجرای ماموریت فرمانده‌هان و هماهنگ کننده عملیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه معاونت عملیات بجز یک سری ماموریتهای ذاتی باید هماهنگ کننده دیگر ماموریت‌ها باشد، ادامه داد: ماموریت عملیات در یک نگاه باید آسیب ها و چالش های و تهدیدها را ببیند و اگر در یک مجموعه جرمی صورت بگیرد برای مدیریت آن همه ظرفیت ناجا در مجموعه کنترل فرماندهی عملیات و معاونت عملیات متمرکز می شوند.

فرمانده ناجا گفت: نباید هیچ نقطه‌ای وجود نداشته باشد که ما در آن بدون اشراف باشیم و باید مدیران مربوطه کارشناسانی را داشته باشند تا بتوانند ابعاد مختلف آن صحنه را ترسیم کنند، چرا که اگر اشراف بر مسایل نداشته باشیم نمی توانیم خوب تصمیم بگیریم.

او با بیان اینکه فرماندهی می‌تواند با دقت و سرعت تصمیم بگیرد که همه اطلاعات در زمینه های تصمیم گیری برایش فراهم باشد، خاطرنشان کرد: اگر موضوع ساماندهی و مدیریت حاشیه نشینی یک موضوع اولویت دار است باید ماموریت انتظامی و امنیتی در حاشیه نشینی را مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم خوب عمل کنیم. باید تجزیه و تحلیل دقیقی از منطقه در اختیار باشد و بدانیم که در منطقه چه مقدار سکنه و اتباع خارجی وجود دارد و همچنین تهدیدهایی مانند سلاح و مواد مخدر در این منطقه وجود دارد.

ادامه دارد...

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.
سردار بهدانی فرد، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.
 بهدانی فرد، اظهار داشت:خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 
فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 
سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر  اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!