Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@21:12:54 GMT

برگزاری کارگاه «سلامت معنوی» در زاهدان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۲۱۴۹

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، کارگاه طرح سلامت معنوی شامل آموزش احکام نماز به بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی 8 اسفندماه با حضور جمعی از علما و مسئولان استانی در سالن اجتماعات بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان برپا شد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در این کارگاه بیان کرد: نماز خمیرمایه دین است و ایمان انسان در نوع رابطه‌اش با خداوند متجلی و متبلور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اهمیت دادن به نماز اول وقت، موضوعی است که باید در همه نهادها مورد توجه قرار گیرد، زیرا کسی که ارتباطش با خدا نزدیک باشد، برای بنده خدا هم خدمت می‌کند.
محمد سنجرانی، مدیر ستاد اقامه نماز استان در حاشیه این کارگاه به خبرنگار ایکنا گفت: طرح سلامت معنوی با هدف توانمندسازی و مهارت‌افزایی پرستاران در توجه به نماز بیماران و آشنایی آنان با احکام و آداب نماز در شرایط مختلف جسمی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اجرا می‌شود.
وی افزود: عده‌ای تصور می‌کنند به دلیل بیماری نباید نماز را بجا آورند، این درحالی است که خداوند بر اجرای این فریضه در تمام شرایط تاکید دارد، بنابراین باید آداب و احکام آن را فراگرفت.
سنجرانی خاطرنشان کرد: طرح سلامت معنوی از جمله طرح‌های موفقی است که در برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز کشور پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات