Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@20:31:18 GMT

ایگور کولاکوویچ وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۲۲۵۲

ایگور کولاکوویچ وارد تهران شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد.

به گزارش ایران آنلاینبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و از سوی امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال مورد استقبال قرار گرفت.

حضور در سالن دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال از جمله برنامه های سرمربی تیم ملی در ایران است و درهمین راستا، ایگور کولاکوویج عصر امروز به خانه والیبال تهران می رود و دیدار تیم های پیکان و بانک سرمایه را از نزدیک نظاره گر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تدریس در سمینار تخصصی «تاکتیک های پیشرفته حمله» در راستای ارتقای سطح دانش فنی مربیان سطح بالای کشور از دیگر برنامه های ایگور است که این سمینار روز سه شنبه 15 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2018 چند رویداد مهم از جمله «لیگ ملت های والیبال»، «بازی های آسیایی اندونزی» و «مسابقات قهرمانی مردان جهان» در ایتالیا و بلغارستان را پیش رو دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی بادبانی موسوم به «بِلِم» که حامل مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه است پس از سفر ۱۲ روزه دریایی از بندر پیرئوس یونان امروز چهارشنبه به بندر مارسی رسید.

مشعل المپیک پس از ورود به مارسی بیشتر مناطق فرانسه را در مسیری از پیش آماده شده طی خواهد کرد تا در روز افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به پاریس برسد.

۱۰۲۴ قایق برای دیدار با بلم حرکت کردند تا در آخرین لحظات قبل از رسیدن آن را همراهی کرده باشند.

مراسم رژه و روشن کردن مشعل المپیک با حضور ۱۵۰ هزار نفر از مردم مارسی امروز برگزار خواهد شد.

بازی‌های المپیک فرانسه از ۵ مرداد به میزبانی پاریس برگزار می‌شود.

کد خبر 6100558

دیگر خبرها

  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود