Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در هفته 25 رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال هم میهمان ویژه این دیدار است.

مهراب قاسم خانی، نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی از هواداران دو آتشه تیم فوتبال پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آستانه دیدار دربی 86 درباره این دیدار با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ وقت نتوانستم در فوتبال پیش بینی خوبی داشته باشم، افزود: همیشه پیش بینی‌هایم اشتباه بود اما می‌دانم که پرسپولیس برنده دربی است و با برد مقابل استقلال جشن قهرمانی خواهیم گرفت. اگر نگذارند در ورزشگاه جشن بگیریم اما پایکوپی خواهیم کرد.

قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه دوست داشتم در روز دربی به ورزشگاه بروم، بیان کرد: به دلیل کارهایی که دارم نمی‌توانم به ورزشگاه بروم تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنم. پرسپولیس اکنون در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد که می‌تواند با شایستگی تمام قهرمان لیگ هفدهم معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه رکوردهای خوب پرسپولیس دیگر جایی برای کری‌خوانی باقی نمی گذارد، اضافه کرد: بسیاری از دوستانم بازیگران و بازیکنان استقلالی هستند. علی رغم احترامی که برای آنها احترام قائلم اما همیشه با دوستان آبی‌پوشم کل کل می‌کنم که خداراشکر در این کری‌خوانی‌ها آسیب ندیدم. درکل این رکوردهای خوب پرسپولیس در لیگ اینقدر واضح و شفاف است که نیازی به بیان نیست.

قاسم‌خانی درباره خاطره‌انگیزترین دربی هم گفت: دربی که برای سال‌های دور است بسیار در ذهنم مانده و یکی از دربی‌های خاطره انگیز برایم است. بازی که پرسپولیس 3 بر صفر با گل شاهرخ بیانی پیروز میدان شد را بسیار دوست دارم.

گفتگو: محمد باباالهی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال