Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- رئیس دانشگاه شهرکرد در پی گلایه برخی از دانشجویان نسبت به کیفیت غذای سلف در این دانشگاه، بر بهبود کیفیت غذای دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، گروهی از دانشجویان دانشگاه شهرکرد سه شنبه (8 اسفند) نسبت به کیفیت غذای سلف گلایه داشتند و خواستار بهبود وضعیت غذای دانشجویان شدند.
در پی این گلایه دانشجویی، بیانیه ای به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه که در فضای مجازی منتشر شده آمده است: با عنایت به رویه حاکم در دانشگاه که همواره مسئولان خود را پذیرای مطالبات دانشجویی می‌دانند، رئیس دانشگاه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از نمایندگان دانشجویان برای بررسی موضوع دعوت به برگزاری نشست مشترک کرد که مورد پذیرش دانشجویان قرار گرفت.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: در این نشست رییس دانشگاه به عذرخواهی پیمانکار و پرسنل که دانشجویان از او گلایه داشتند، تاکید کرد و مقرر شد از این‌ پس نظارت دقیق‌تر و بیشتری بر نحوه کارکرد پیمانکار صورت گیرد و معاون دانشجویی دانشگاه را مامور پیگیری خواسته‌های دانشجویان تا رسیدن به نتیجه مطلوب کرد.
به گزارش ایرنا، هم اینک، بیش از 8 هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی، مشغول به تحصیل هستند.
300 عضو هیات علمی تمام وقت شامل 15 استاد، 68 دانشیار، 200 استادیار و 17 مربی در هشت دانشکده این دانشگاه فعالیت علمی دارند.
7363/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شورای یهودیان استرالیا در بیانیه‌ای یادآور شد که دانشجویان استرالیا هفته گذشته برای همبستگی با فلسطینی‌ها کمپ‌هایی را در دانشگاه‌های خود ایجاد کردند.
 
در این بیانیه با اشاره به اینکه دانشجویان به ده‌ها کمپ همبستگی که در هفته‌های اخیر در سراسر ایالات متحده و کشورهای دیگر ایجاد شده، پیوستند، اعلام کرد که دانشجویان استرالیایی مانند دیگر دانشجویان از موسسات و دانشگاه‌های خود می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌های تسلیحاتی که امکان جنایات جنگی اسرائیل را فراهم می‌کنند، پایان دهند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «شورای یهودیان استرالیا به شدت این ادعاها که این اعتراضات را تهدیدی برای دانشجویان و کارکنان یهودی ‌می‌خواند، رد می‌کند.»
 
شورای یهودیان استرالیا همچنین گفت: «تلاش برای ساکت کردن یا سانسور این اعتراضات با متهم کردن فریبکارانه آنها به یهودستیزی، اقدامی خطرناک است که اگر به آن عمل شود، خطر سرکوب آزادی بیان در دانشگاه‌ها را به دنبال دارد.»
 
الیزابت استراکوش، مدیر اجرایی شورای یهودیان استرالیا تاکید کرد که حق اعتراض مسالمت‌آمیز یک آزادی اساسی دموکراتیک است.
 
وی افزود: «ما باید به همه دانشجویانی که بسیاری از آنها یهودی هستند و علیه این نسل‌کشی آشکارا صحبت می‌کنند، افتخار کنیم. تظاهرات دانشجویی علیه نسل‌کشی آشکار در غزه، بیان مشروع سخنرانی سیاسی و دفاع از حقوق بشر است.»
 
در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، استرالیا، فرانسه و مصر، هزاران دانشجو تظاهراتی را در دانشگاه‌های خود در همبستگی با فلسطین برگزار کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند