Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین کننده‌ای که در انجام ماموریت‌ها دارد، در نیروی زمینی بیشتر به این سمت حرکت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه افتتاح مراکز بالگردی هوانیروز سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمتر از دو سال است که تصمیم گرفته شد نیروی زمینی سپاه به بالگرد مجهز شود و یگان بالگردی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همت فرمانده نیروی زمینی سپاه 3 مرکز بالگردی نیروی زمینی احداث و آماده انجام ماموریت شد که کار جالب و بی‌نظیری است و نشان می‌دهد وقتی تجهیزاتی به یک نیرو واگذار می‌شود همت،‌ تلاش و تمرکز منابع برای استفاده هر چه بهتر آن صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از پروژه موشکی «آذرخش» در هوانیروز سپاه +عکس

فرمانده کل سپاه گفت:‌ این مرکز اورهال در کشور بی‌نظیر است و امیدواریم با رشد یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه به اقتدار نیرو و برقراری امنیت در کشور بیانجامد.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به فناوری پهپادی و بالگردی و تاثیر تعیین کننده‌ای که در انجام ماموریت‌ها دارد با تصمیم جدید در نیروی زمینی به این سمت می‌رویم که استفاده بهینه و خوبی از این موضوعات در عملیات‌ها به خصوص هلی‌برن، شناسایی دشمن در مناطق عملیات‌ها و تک هوایی داشته باشیم.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت