Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه مرکز تخصصی هوانوردی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفند) دستاوردها و مراکز آموزشی و فنی مهندسی نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهمترین این مراکز که به همت معاونت مهندسی نیروی زمینی سپاه ساخته شده، سایت مرکز آموزش هوانوردی، مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد و مرکز تحقیقات بالگردی هوانیروز سپاه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد