Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:02:54 GMT

9 بازیکن؛ بازمانده‌های دربی هیجانی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۳۱۳۵

از لیگ پانزدهم تا امروز و از دربی هشتاد و دوم دو تیم استقلال و پرسپولیس تغییراتی را در ترکیبشان به وجود آورده اند که این تغییرات در استقلال بیشتر بوده است.

به گزارش " ورزش سه" یکی از جذاب ترین دربی های سال های اخیر شهرآورد هشتاد و دوم بود. این بازی زیبا که در نهایت با برد 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید یکی از پرگل ترین بازی های دو تیم در دهه های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از هفته بیست و ششم لیگ پانزدهم تا امروز هردو تیم تغییراتی را در ترکیب بازیکنانشان داشته اند که این تغییرات در استقلال بیشتر بوده است.


5 پرسپولیسی


از دربی 82 که با برد سرخ ها به پایان رسید 5 بازیکن هنوز در این تیم هستند و شانس حضور در دربی روز پنجشنبه را دارند. پرسپولیس در این دربی با ترکیب  سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه (مهرداد کفشگری 60)، فرشاد احمدزاده (بابک حاتمی 93)، علی علیپور (جری بنگستون 91) و مهدی طارمی در این بازی به میدان رفت. از این ترکیب تنها 5 بازیکن به نام های محمد انصاری ، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و علی علیپور بازمانده های آن دربی هیجان انگیز هستند.

 


4 استقلالی


استقلال در آن دربی با ترکیب سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی (جابر انصاری 27)، خسرو حیدری (یعقوب کریمی 60)، آرش برهانی، سجاد شهباززاده به میدان رفت. از آن ترکیب استقلال 3 بازیکن به نام های سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری هنوز درترکیب استقلال حضور دارند و جابر انصاری که در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد می تواند یکی از مهره های استقلال در دربی روز پنجشنبه است.

 


یک خداحافظی و چند جدایی


نکته جالب از دربی 82 اینکه آرش برهانی که در آن بازی نود دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد امروز از فوتبال خداحافظی کرده است. اما سرنوشت برخی دیگر از بازیکنانی که در آن دربی بودند و امروز نیستند نیز جالب است. در پرسپولیس سوشا مکانی بعد از یک سفر خارجی ناموفق به صنعت نفت آبادان آمده است. رامین رضاییان که با حاشیه های فراوانی از پرسپولیس به بلژیک رفت، بنگر در نفت است ، امید عالیشاه برای سربازی به تراکتورسازی رفت و مصدوم شد و طارمی هم چند ماه قبل به الغرافه پیوست. لوکار ماریچ که اخبار شکایتش از پرسپولیس هم در هفته قبل به گوش می رسید اکنون در دیناموبخارست بازی می کند. جری بنگستون بعد از یک فصل بازی در ذوب آهن حالا در تیم دیپورتیو ساپریسای کاستاریکا است ،بابک حاتمی به پدیده رفت و مصدوم شد و مهرداد کفشگری نیز به سایپا پیوسته است.


در استقلال اما همانطور که گفته شد آرش برهانی از فوتبال خداحافظی کرده است. میلاد فخرالدینی در ذوب ، حنیف عمران زاده در سیاه جامگان، هرائر مگویان در شیراک ارمنستان، محمدرضا خرسندنیا در نساجی ، عادل شیحی اتحاد مراکش و سجاد شهباززاده به فوتبال قطر پیوست و البته به دلیل مصدومیت قراردادش فسخ شد.

پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برابر هوادر با سه تغییر بزرگ

به نظر نمی‌رسد استقلال در بازی با هوادار تغییر چندانی در ترکیب خود داشته باشد و با بازگشت روزبه چشمی در خط هافبک و حضور ایمان سلیمی در خط دفاعی نکونام آماده مصاف با تیم همبازی سابق خود مسعود شجاعی شود.

آبی‌ها در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی در دربی پایتخت صدرجدول را حفظ کردند و فاصله امتیازی با رقبای خود را نگه داشتند، اما در این مسابقه به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهند بود تا در صورت لغزش رقبا فاصله امتیازی را بیشتر از قبل کنند.

در این مسابقه نقطه قابل اطمینان استقلال بدون تغییر مانند تمامی مسابقات خواهد بود، سیدحسین حسینی با عملکرد نسبتا خوبی که در دربی پایتخت داشت مقابل هوادار هم به میدان خواهد رفت، حسینی در بازی قبل ۲ گل از این تیم دریافت کرد و در بازی امروز به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود خواهد بود.

خط دفاع استقلال با بازگشت روزبه چشمی به خط میانی با یک تغییر رو به رو خواهد شد و شانس حضور ایمان سلیمی در این مسابقه زیاد خواهد بود، سلیمی در دقایق پایانی دربی به میدان فرستاده شد و با آمادگی خوبی که داشت در یارگیری موفق عمل کرد و امروز به همراه آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا دفاع سه نفره استقلال را تشکیل خواهد داد.

دو سوپرایز احتمالی در ترکیب استقلالی‌ها می‌تواند انجام شود، حضور میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی برای استراحت دادن به حردانی و جلالی دور از انتظار نخواهد بود، اما اگر نکونام قصد استراحت دان به آنها را نداشته باشد صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در این مسابقه دو فول بک استقلال هستند مگر اینکه جواد نکونام قصد نیمکت نشین کردن آنها پس از انجام یک مسابقه سخت داشته باشد و از میلاد فخرالدینی یا جعفر سلمانی استفاده کند، این اتفاق اگر در ترکیب اصلی هم رخ ندهد بدون شک در جریان مسابقه اتفاق خواهد افتاد و نکونام استراحت بیشتری به فول بک‌های خود خواهد داد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند ۳ هافبک میانی استقلال هستند و مانند دیگر مسابقات در میانه میدان ایفای نقش می‌کنند، امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب خواهد بود و زبیر نیک‌نفس از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد.

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو مهاجمی هستند که راه‌های گلزنی مقابل هوادار را جست‌وجو می‌کنند و در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهند گرفت، مهرداد محمدی ستاره استقلال در بازی رفت که دو گل و یک پنالتی به نام خود ثبت کرد در این مسابقه به احتمال زیاد برای دقایقی به میدان خواهد رفت و شانس حضور مجدد به او داده خواهد شد

جواد نکونام در این مسابقه هدفی جز کسب ۳ امتیاز نخواهد داشت و چهره هجومی‌تری از استقلال نسبت به دربی را در این مسابقه شاهد خواهیم بود و در صورت عدم کسب نتیجه لازم با حضور مهره‌های هجومی بیشتر آبی‌ها شانس گلزنی خود را افزایش خواهند داد.

دیدار هوادار و استقلال ساعت ۲۱:۰۰ امروز برگزار خواهد شد و آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • یازده بازیکن فولاد برای دربی خوزستان مشخص شد
  • ترکیب استقلال برابر هوادر با سه تغییر بزرگ
  • ترکیب استقلال با ۳ تغییر قطعی مقابل هوادار
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • ترکیب استقلال با یک تغییر قطعی و دو احتمالی
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی
  • پرسپولیس برای بردن دربی نوراللهی کم داشت
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید