Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال گفت: این طرح در واقع همان قانون از کجا آورده‌ای است و به دنبال مطالبات مردم در راستای شفاف‌سازی اموال مسئولان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که عدالت ما همگام با توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور به پیش نرفته و لازم است تا توسعه و عدالت همگام با هم به پیش رود و این طرح در راستای شفاف‌سازی و ایجاد عدالت درکشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: این طرح هم مسئولان فعلی و هم مسئولان پیشین موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که مسئولی مالی را به صورت ناحق و نامشروع تصرف کرده باشد این مال به بیت‌المال باز می‌گردد.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: روزی به یکی از وزرا گفتم که درست است که شما خدمات زیادی را در جمهوری اسلامی داشته‌اید اما دارایی شما در حال حاضر بیش از 1000 میلیارد و بیشتر از حقوق دریافتی شما از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون است و در مورد این افزایش دارایی و علت  و چگونگی آن از وی سوال کردم که وی ناراحت و عصبانی شد و بر سر من داد زد که شما دارید من را متهم می‌کنید و این در حالیست که من خمس می‌دهم و ... . 

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند