Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - رییس ستاد عتبات عالیات استان لرستان از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به مناسبت ارائه خدمات همه جانبه به زائرین اربعین حسینی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،اصغر حقی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان با اهدای تندیس و لوح تقدیر بخاطر مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی سال ۱۳۹۶ از مهندس پیمان بهرامی مدیر این شرکت ،تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین و در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی از تاریخ ۹۶/۸/۸ لغایت تاریخ ۹۶/۸/۲۲ اقدام به برپایی موکب در مسیر تردد زائرین در جاده کمربندی خرم آباد - اندیمشک نموده است.

 

46

 

کلید واژه‌ها : عتبات عالیات عراق - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی