Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس دفتر رئیس جمهور توجه به نیروهای بومی استان هرمزگان را امری ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی که در این استان وجود دارد، مردم استان باید از مزایای آن بهره ببرند و حتما باید به مسئله اشتغال آنها توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی در نشستی با حضور جمعی از فعالان سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه انتخابات یکی از مزیت های جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: انتخابات دو بعد دارد که یک بعد آن انتخاب یک فرد است، اما مهمترین بعد انتخابات این است که فعالان سیاسی تلاش می کنند که ثابت کنند اندیشه آنها درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در انتخابات اردیبهشت 96 شاهد بودیم که سیاسی ها و مردم عادی غیرسیاسی به میدان آمدند و مشارکت گسترده ای داشتند که باید از درک و موقعیت شناسی مردم در این انتخابات قدردانی کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که باید از افراد همفکر و همسو در دولت استفاده شود، افزود: ما به تنهایی نمی توانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم، مگر اینکه در هر دستگاه اجرایی یک تیم همسو و همفکر با دولت تشکیل شود.

واعظی تصریح کرد: دولت یعنی همه کسانی که به نوعی در سراسر کشور ماموریت دارند که وعده های رئیس جمهور و سیاست های دولت را اجرا کنند و باید از افراد همسو با دولت در حد توانایی آنها در این راستا استفاده کنیم.

وی بیان کرد: افرادی که بر اساس فکر و اندیشه و اعتقاد خود از این دولت و دکتر روحانی حمایت داشتند، باید در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرند و از استاندار هرمزگان نیز می خواهم حتما به این مسئله مهم توجه کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور توجه به نیروهای بومی استان هرمزگان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی که در این استان وجود دارد، مردم استان باید از مزایای آن بهره ببرند و حتما باید به مسئله اشتغال آنها توجه کنیم.

واعظی با بیان اینکه استان هرمزگان مورد توجه ویژه رئیس جمهور است، اضافه کرد: مردم هرمزگان مشارکت گسترده ای در انتخابات داشتند و رای بالایی به دکتر روحانی دادند که از مردم این استان و به خصوص اهل سنت هرمزگان که مشارکت گسترده ای در انتخابات داشتند و به دکتر روحانی رای دادند، قدردانی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم وعده هایی که در انتخابات توسط دکتر روحانی به مردم داده شده اجرایی شود، اظهار کرد: توجه به زنان در این دولت بسیار افزایش یافته است و تاکید رئیس جمهور بر این است که همه وزرا و دستگاه ها در سطح مدیر و معاون از بانوان استفاده کنند و باید بستر را برای بانوان فراهم کنیم که مسیر پیشرفت را طی کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید