Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:37:06 GMT

خبر بد برای کسانی که ترامپ را دوست ندارند !

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۳۵۹۳

خبر بد برای کسانی که ترامپ را دوست ندارند !

رکنا: منابع نزدیک به ترامپ اعلام کردند که وی نامزدی‌ خود را در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور در سال ۲۰۲۰ اعلام خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، اِی‌بی‌سی نیوز گزارش داد، منابع نزدیک به دونالد ترامپ Trump اعلام کردند که وی به زودی نامزدی‌ خود را در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور در سال ۲۰۲۰ رسماً اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، «براد پارسکیل» (Brad Parscale) مدیر رسانه‌های دیجیتال ستاد ترامپ انتخابات هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی نیز قرار است مدیر ستاد انتخاباتی جدید وی باشد.

این در حالیست که کاخ سفید تا کنون این موضوع را تأئید و یا تکذیب نکرده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قطع شدن 2 پای مامور پلیس وظیفه شناس در قطار تهران - اهواز + عکس تکان دهنده شکایت عجیب 2 دختر از مربی معروف شمارش معکوس برای اعدام زن صیغه ای در زندان کرج + عکس دختری که قبل از عروسی باردار شد و به دروغ گفت مرا دزدید بودند! عجیب ترین و خواندنی های 24 ساعت گذشته رکنا را در اینجا بخوانید کمین سمی ترین مار جهان در ظرف غذای یک دانش آموز + عکس حادثه ای که در مشهد به خیر گذشت + عکس وحشتناک ترین عکس یک تصادف در محور «خوی - چالدران»/ 5 تن درجا کشته شدند + عکس بلایی که سر 8 پرستار زن و مرد در جاده شوش آمد زمین خوردن موتورسوار به دلیل نادانی ترک نشین + فیلم تجاوز به دختر دانشجوی شهرستانی در خانه مجردی / فیلم سیاه را دانشجوهای پسردست به دست می کردند ارتباط شیطانی فروشنده دختر و پسر در یک مجتمع تجاری / فریادهای دختری که همه چیزش را باخت! فیلم گفتگو با اعدامی که در قبل از دفن شدن زنده شد این زن را می شناسید / اعظم با پسر 3 ساله اش در مسیر لواسان ناپدید شده است + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟

از زمان شروع بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه برخی رسانه‌ها و افراد از پرداختن به هدف اصلی طرح که تمرکز آن بر معاملات سوداگرانه است، خودداری می‌کنند و آن را روشی برای اخذ مالیات از آحاد مردم و سودجویی دولت از شرایط تورمی عنوان می‌کنند! اما واقعیت چیست؟

دریافت 54 MB

خبرنگار: مهدی پناهی / گوینده: دلارام سنجری/ تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟