Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@08:26:29 GMT

بعد از پرسپولیس به هیچکس «نه» نگفت/ ایهاالناس...!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۳۶۹۶

ساعت24- گسترش‌فولاد لیگ هفدهم را با لوکا بوناچیچ بسیار ناامیدکننده شروع کرد و به قعر جدول چسبید.

 گسترش‌فولاد لیگ هفدهم را با لوکا بوناچیچ بسیار ناامیدکننده شروع کرد و به قعر جدول چسبید. مدیران این باشگاه به سرعت لوکا را که همیشه کارنامه بدی در ایران داشته و به شکل عجیبی همیشه هم در ایران تیم پیدا می‌کند، از سمتش برکنار کردند و فیروز کریمی را جای او نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج گسترش با فیروز از این رو به آن رو شد؛ طوری که این تیم از انتهای جدول فاصله گرفت و حتی در مقطعی برای کسب سهمیه آسیایی هم امیدواری‌هایی پیدا کرد. با این وجود گسترش این روزها دوباره به همان روال اول فصل برگشته و به یک حریف آسان، دست‌وپا بسته و آماده تسلیم برای رقبا تبدیل شده است. شاگردان کریمی در آخرین گام، در خانه با سه گل مغلوب پیکان شدند تا معلوم شود فصل برای آنها مدتهاست که به پایان رسیده.

به نظر می‌رسد تنها ماموریت گسترش‌فولاد در دور برگشت، یقه‌گیری از پرسپولیس بود. در هفته بیستم و در شرایطی که همه فکر می‌کردند پرسپولیس یک پیروزی راحت خانگی برابر گسترش کسب خواهد کرد، سرخپوشان به سختی با گل دقیقه نود سیامک نعمتی از شکست گریختند. آن روز گسترش با همه وجودش بازی کرد. این بازی بی‌گمان با فریادهای اعتراضی فیروز کریمی خطاب به داور و نیز رفتار عجیب او با فیلمبردار مسابقه به خاطر خواهد آمد.

فیروز که آن روز از اخراج دقایق آخر بازیکن تیمش به جرم تمارض شاکی بود، با فریادهای «ایهاالناس» کل استادیوم را میخکوب کرد. لیگ اما انگار همان روز برای تیم تبریزی تمام شد؛ طوری که آنها از چهار بازی بعدی‌شان فقط دو امتیاز به دست آورده‌اند و دو بازی آخرشان را هم به تراکتورسازی و پیکان باخته‌اند.

بانک ورزش

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که تا این لحظه تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمد عباسی و مهدی کریمی ۴ بر یک از قرقیزستان پیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!