Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@13:34:02 GMT

كشف بیش از یک هزار سكه تقلبی در ازنا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۴۳۸۸۱

 به گزارش خبر گزاری صدا وسیما مرکز لرستان فرمانده انتظامی استان لرستان  گفت: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی ازنا مبنی بر اینکه یک نفر با فروش سکه های تقلبی طلا، مبالغی  را از وی کلاهبرداری کرده ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارگرفت.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب  افزود:با کارهای اطلاعاتی و پلیسی  این کلاهبردار دستگیر و با اعتراف به جرم خود ، تعداد یک هزار و 50 قطعه سكه تقلبی از وی كشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با بیان اینکه متهم تاکنون به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرده است گفت : متهم با  تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند

به  دنبال پیگیری های مستمر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان،کوره های شرکت فروآلیاژ شهرستان ازنا مجددا شروع بکار کرد و تمامی کارگران تعلیق شده به کار برگشتند.

در این راستا و با توجه به مشکلات به وجود آمده برای این شرکت به ویژه در خصوص تعرفه برق مصرفی و قطع برق این شرکت توسط مجموعه برق باختر به علت بدهی ،خط تولید این شرکت متوقف و زنگ خطر اخراج ۱۷۰ کارگر به صدا در آمده بود. 

امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه جلسه ای در شرکت فروآلیاژ ازنا با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، نماینده برق باختر، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و نماینده صنعت،معدن و تجارت لرستان برگزار و مشکلات این مجموعه برطرف شد تا فعالیت آن از سرگیری شود.

طبق اعلام محمدحسین جناب مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان دستگاههای اجرایی ذیربط و مدیران واحدهای اقتصادی با ارتباط مستمر در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده از تعطیل شدن و تعدیل نیرو جلوگیری و شرایط را با تعامل مناسب تسهیل کردند تا این مجموعه تولیدی اقتصادی فعالیت خود را از سر بگیرد.

وی همچنین از شروع مجدد فعالیت این شرکت از سوم اردیبهشت ماه جاری و حمایت مسوولان ارشد استان برای رفع موانع آن به عنوان یک واحد مهم اقتصادی خبر داد.

فروآلیاژ ازنا با حدود ۷۰۰ کارگر از ۲۷ فروردین امسال به دلیل مشکلات مالی و تعرفه های سنگین برق، تعطیل بود و ۱۶۰ تا ۱۷۰ کارگر آن تعدیل شده بودند. 

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان